zonvakantie

Ik wil deze zomer ( juli/augustus of begin sept) er lekker tussenuit. Ik zit eigenlijk te denken aan 10 dagen, zo’n week vliegt te snel voorbij…
Ik wil dan low budget naar spanje/ turkije of griekenland. Mijn voorkeur gaat denk ik wel uit naar spanje. Het maakt mij niet zo uit; met het vliegtuig of met de bus.

lekker relaxen op het strand, over de boulevard lopen, winkeltjes kijken, marktjes afstruinen, terrasje pakken, rose drinken of een kan sangria bestellen en lekker mensen kijken…:biggrin:

Ik ben 33 jaar en een vrouw. het zou leuk zijn als jouw leeftijd een beetje overéén komt. Al zegt leeftijd mij ook niet zoveel want ik voel me geen dertiger. Ik zeg ook altijd “ik ben 25 met een 8 jaar ervaring:biggrin:”
Ik houd heel erg van gezelligheid.

hoop van je te horen!

Misschien zelfs nog wel een idee om met meerdere te gaan?

Ik wou dit jaar ook eind juli of augustus nog even op vakantie.
Weet nog niet waarheen,maar als het er maar zonnig is en lekker warm.
Mijn vriendjes en vriendinnetjes gaan (bijna) allemaal niet,huis gekocht,wintersport,net op vakantie geweest,ga zo maar door.
dus liep ik al een tijdje met de gedachte om misschien een keer met een onbekend iemand of meerdere personen op vakantie te gaan.
Waarheen maakt me niet zoveel uit als het maar een gezellige boel wordt.

ik ben een man van 31 jaar maar zo voel ik me niet,ik ben er ook zo’n eentje van 26 met 5 jaar ervaring volgens mij.Alleen zullen anderen weer zeggen zonder die ervaring.dusss…

Mijn ouders hebben een huis in zuid-Spanje aan de Costa Del Sol,500 meter van het strand.maar zwemmen in onze swimming pool kan natuurlijk ook.Half uur rijden van torremolinos en benalmadena,kwartiertje van Nerja maar dat is heerlijk in de cabrio.deze vakantie gaat (me) dus heel weinig kosten.

Dus als er mensen zijn ‘‘lijkt mij ook wel leuk’’
dan hoor ik het wel.
zoniet dan gaan we toch gewoon naar Griekenland of Turkije.

Groeten Rocco

Hallo,

Ik ben een vrouw van 29 jaar en ben in augustus vrij. Ik zou ook heel graag op vakantie willen, lekker naar de zon, terrasje pakken, lekker op het strand liggen, maar ook leuke dingen ondernemen.

Ik word in september 30, dus voor mij geldt tot nu toe: 25 jaar + 4 jaar ervaring…:zon02:

Ik hoor het graag als je interesse hebt!

Hoi Sybo,

leuk dat je reageert! zullen we een keer afspreken?
mail me anders even op mijn yahoo
anne33mieke@yahoo.com

liefs

Hoi hoi,

Had je al wat geboekt?

Ik vind het leuk als er iemand met me mee zou willen gaan naar Rhodos 10 tm 23 september. Lekker een beetje relaxen aan het strand, savonds een drankje op het teras of de barstreet onveilig maken…
Lekker no-nonsens vakantie en vooral genieten en plezier maken.

Ik ben er al een paar keer geweest en vind het ook wel fijn om tijd voor mezelf te hebben. Ik heb daar inmiddels ook vrienden en vriendinnen gemaakt en vind het leuk om hen ook te bezoeken als ik er weer ben. Dus ik zoek niemand om 13 dagen het handje vast te houden, maar het gezellig te verdelen onder nieuwe mensen en al bekende mensen.

Ik ben 35 jaar, maar zeker niet een vastgeroeste muts!! Ik hou er van om lekker gek te doen en de boel op stelten te zetten. Ik denk lichamelijk ben ik wel 35 en na een nachtje doorhalen voel ik me wel oud versleten en nog geen 80 jaar!! Van geest ben ik dus lekker prettig gestoord en jong :wink:

Ik hoor het wel

Greetzz Isabella

Hoi!

Ik ben Eva, 24 jaar, en heb net lastminute 6 dagen Nerja, Spanje (een klein stadje aan de Costa del Sol) geboekt van 8 tot 13 augustus. Dit omdat ik er toch even tussen uit wilde en veel van mijn vrienden aan het afstuderen/backpacken zijn. Als er iemand van plan is om rond die tijd ook naar Nerja te gaan kan het leuk zijn om een keer een terrasje te pakken o.d.! Stuur me dan een berichtje!

:dag: Eva

Hey, k vertrek volgende woensdag of donderdag met de auto (airco en opendak) via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Servië naar Albanië. Stuk voor stuk prachtige, maar ongekende streken. Er ligt niets vast, dus alles kan. Waar het leuk is stoppen we en blijven we effe hangen. Het moet vooral fun zijn en elke dag lachen :slight_smile:
Laat maar iets weten als je er zin zou in hebben. Anderen mogen ook reageren liefst per mail [EMAIL=“ee1@live.be”]ee1@live.be
grtjs Erik