Hallo allemaal,
Ik ben Caroline, ik ben 21 jaar oud.
Ik wil van de zomer heel graag een dag of 8/12 lekker luieren op het strand, eventueel een beetje stappen enzo. Dat vind ik ook erg leuk.
Met alle reclames over zomervakanties op de televisie dacht ik, ik zal het heft eens in eigen handen nemen, en een berichtje plaatsen hier zo.
Ik ben ook niet zo avontuurlijk ingesteld om in mn eentje te gaan.
Dus ik vroeg me af of er meer mensen, graag zo’n soort vakantie willen vieren in de aankomende zomervakantie
Ik ben een spontane meid van 20 jaar! en wil ook heel graag van de zomer lekker weg naar een warm land! Lekker genieten van de zon,zee en strand. Maar hou ook van dingen ondernemen! Heb je al een idee waar je naar toe zou willen?
Hey,
De bestemming maakt me in princiepe niet zo heel erg veel uit!!
Ik wil gewoon naar Spanje, griekenland oid.
Om weer eens lekker aan het strand te liggen!!
Van de zon te genieten, van de andere omgeving, de stad onveilig te maken…
Meer in die richting!!
Maar wat zijn jouw ideeën daarover??
Ik sta in principe voor veel dingen open, opzich vind het ook leuk als er qua cultuur nog wat te zien is…
Ik ben ook een 20 jarige meid!
Het lijkt mij leuk om ook mee te gaan op vakantie naar Spanje of ( Het liefst) Griekenland!
Ik heb nog helemaal geen vakantieplannen, maar ik wil heeeeeeeeeeel graag lekker 12 daagjes naar de zon!
Hey, ja idd.
Ik zou opzich wel ook naar griekenland willen ofzo, en kreta leek me ook wel leuk, schijn je opzich ook goed tripjes te kunnen maken enzo,
Ja ik ben al eens op Rhodos geweest en ook op Kreta… Kreta is leuk hoor, ook leuke uitstapjes, maar persoonlijk vind ik Rhodos leuker. Op Kreta is het uitgaansleven echt heel erg ‘Nederlands’( En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk haha), bovendien is Chersonissos niet zo heel mooi, ook veel wateregels!!! Maar op Rhodos is het echt leuk, daar heb je een mooi gebied, mooie stranden en lekker water en je hebt daar ook een ‘barstreet’ met alles erop en eraan… Maar zoals ik al zei, beide is erg leuk
Spanje Griekenland maakt me allemaal niet uit… als we maar lekker kunnen relaxen inderdaad de stad een beetje onveilig kunnen maken:)
Lekker genieten dus!
Mijn email adres is anders: [EMAIL=“ira88@live.nl”]ira88@live.nl