5 Party girls!

Heey Hallo,

Het lijkt mij super leuk om met 5 meiden op vakantie te gaan!
En dan wel naar de zon!!!
Helaas zijn al mijn vriendinnen te druk… (kids,werk,partner)
Dus ik ben opzoek naar 4 andere meiden om een plan te maken!

• Ben jij een leuke griet die van feesten/drankje en zonnen houd, maar ook af en toe iets actiefs wil doen? (waterskien/jeep tour)
  • En tussen de 21-26 jaar?

REAGEER DAN!!!

Zet je email neer… en wie weet!!!

Leuk!!

Groetjes Dje:zon02:

Hi Dje,

Ik heb dit jaar voor het eerst hetzelfde probleem. Al mijn vrienden en vriendje zijn deze zomer niet van de partij. Toch wil ik hoe dan ook op vakantie.

Ik twijfel tussen een taalcursus in combinatie met rondreizen in Malta of een groepsreis in een lekker land. Mallorca, Chersonissos en Albufeira heb ik ondertussen wel gezien en neig nu meer naar landen zoals Kroatie of Malta, want hier is de focus niet alleen op feesten, maar ook op zoveel mogelijk zien en ondernemen.

Mocht je nog geinteresseerd zijn: sammy8965@hotmail.com. Ik hoor het wel!

Gr. Sam (21 jaar)

Hoi Dje, klinkt goed! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :cheer:
Ik ben zelf 24 en ben sinds kort vrijgezel en mn vriendinnen hebben ook allemaal een relatie dus daar ga je automatisch mee op vakantie :stuck_out_tongue:

Ik hou van uitgaan, relaxen maar wil ook wel wat zien van het land! :foto:
In principe maakt het me niet zoveel uit waar we heen gaan…!

Groetjes Bettina

Heey Bertina!

Nou helemaal leuk!
Sam vind het ook een goed idee!
Dus als er nog 2 reageren zijn wij compleet!!!
Haha maar geef even je email dan kunnen we een x met ze alle afspreken om een leuk plan op te zetten!!

Groetjes Dje

Oeps!!! Ik bedoelde Bettina! Hihi foutje!

Hey Ladies!

Het duurt mij een beetje te lang,
Dus ik stap toch van mij idee af!

Helaas kan ik op een of andere manier mijn account niet verwijderen!

Maar dan weten jullie het i.i.g.

Groetjes Djewy

Hallo,

Ik heb dit soort vakantie nog nooit gedaan maar wil het toch doen nu ik nog jong (25 jaar) ben!
Van wanneer tot wanneer zou er gereisd worden? Stuur misschien best een prive-berichtje, want ik zet mijn mail adres niet graag op het forum…

Groetjes

hoi hoi lien;) en bettina en/of sam… wanneer willen jullie op vakantie??
Ik heb zelf vakantie vanaf 22juli en zoek een leuk reisgenootje voor een lekkere zon vakantie;) …

ik hoor het graag