Hi, ik heb net een soortgelijk oproep geplaatst. Mijn voorkeur gaat wel uit om met een vrouwelijke partner te reizen omdat ik zelf ook vrouw ben. Maar lijkt me aan de andere kant wel leuk om met een gemengd groepje te reizen en ik zie dit ook terug in jouw oproep. Misschien is het een idee om samen een groep te vormen… tenminste als mensen wel op mijn bericht reageren. Dit is namelijk mijn 2e poging, nr 1 was helaas geen succes hahaha
Dat is begrijpelijk Mij lijkt het ook leuk met een gemengd groepje
het enige is dat ik ivm met mn werk de vakantie door moet schuiven naar oktober
Hoop niet dat ons groepje dat een probleem zal vinden.
Heeey, ik ben ook opzoek naar een vrouw of meerdere personen om mee op vakantie te gaan!!
ik heb zelf ook een vergelijkbare oproep op een andere site geplaatst ;
Ik ben op zoek naar een gezellige meid of meerdere meiden/jongens om vanaf 20 augustus samen mee op vakantie te gaan!! Het lijkt me super leuk om met een groepje te gaan, ik wil niet alleen met een jongen/man!
Ik ben Tamara en ben 27 jaar, woon op mezelf in Overijssel. Ik hou er van om lekker op het terras te zitten met een hapje en drankje, nieuwe dingen te doen, fijn aan het strand of zwembad te liggen en s’avonds uit te gaan. Eigenlijk ben ik overal voor in.
Mijn vakantie periode is van 20 augustus tot 4 september… ik weet niet hoe dat bij jullie is ?
Ik ben heel benieuwd!!!
Groetjes Tamara
Heey, volgens mij ging er ook wat mis met mijn eerste bericht ;).
Ik ben ook net als jullie op zoek naar reisgeno(o)t(en). ik heb op een andere site ook een oproep gedaan ;
Ik ben op zoek naar een gezellige meid of meerdere meiden/jongens om vanaf 20 augustus samen mee op vakantie te gaan!! Het lijkt me super leuk om met een groepje te gaan, ik wil niet alleen met een jongen/man!
Ik ben Tamara en ben 27 jaar, woon op mezelf in Overijssel. Ik hou er van om lekker op het terras te zitten met een hapje en drankje, nieuwe dingen te doen, fijn aan het strand of zwembad te liggen en s’avonds uit te gaan. Eigenlijk ben ik overal voor in.
Ik ben vanaf 20 Augustus tot 4 september vrij. Het zou echt heel leuk zijn als we met meerdere mensen ergens heen kunnen gaan !!
ik ben in ieder geval heel benieuwd!!!
Sinds ik lid ben van dit forum kijk ik vol bewondering naar de topics op ‘Reisgenoten gezocht’. Nu lijkt mij een reis met wildvreemden een tof avontuur, maar tegelijkertijd heb ik er ook mijn vraagtekens bij. Want vragen jullie je nooit af met wat voor personen je gaat meereizen? En wat als er helemaal geen klik is en de reis nog weken duurt?
@sun_shine
Als er een groep is kunnen we de agenda’s erbij pakken en kijken welk periode het beste uitkomt
@Tam1990
Leuk dat je ook hier reageert. Ik zag je oproepje voorbij komen en dacht hey, dat klinkt bekend! Ik heb namelijk een paar dagen geleden een soortgelijk oproep geplaatst. Ben je echt gebonden aan de opgegeven data’s? En heb je een bestemming in gedachten? Lijkt me leuk om contact te houden. Misschien kunnen we een appen of mailen?
@Caspere
Ik ben vrij nieuw hier en ondanks dat ik zelf een oproep heb geplaatst en nu ook hier reageer, moet ik toegeven dat ik dezelfde vraagtekens heb. Ik denk iedereen wel haha. Maar goed, ik vind het persoonlijk fijn de ander(en) eerst beter te leren kennen. Gewoon echt face to face, is er geen klik dan einde verhaal.
Eerst een keer met elkaar afspreken is wel handig ja:)
En je hoeft ook niet alles samen te doen als blijkt dat er geen klik is… maar maak je geen zorgen hoor: in principe is iedereen die op vakantie gaat, vrolijk.
Gewoon een keer uitproberen:zon02: Kan heel leuk zijn!!
Hey xmissa,
Ik zou wel later kunnen maar eerder gaat helaas niet lukken met werk!
Lijkt me een goed plan, hoe kunnen we mail adres of telefoon nummers uitwisselen? kun je hier een prive bericht sturen? Ja en als we eventueel iets boeken gaan we natuurlijk van te voren afspreken.
Vorig jaar ben ik een paar dagen weg geweest met srprs.me met 6 onbekenden en ook een onbekende bestemming, is me goed bevallen alleen dit jaar wil ik echt naar de zon en minimaal een week.
Ben heel benieuwd wat jij zoekt in een vakantie, bestemming etc.
Hi Tam, ik zie geen optie om je privé bericht te sturen, heb al eerder hierover op je prikbord gepost. Stuur mij anders even een pb als je de optie ziet