Hallo !
Ik ben een gezellige, vrolijke, soms een beetje drukke meid van bijna 24, woonachtig in zuid-holland, juf & stewardess die graag op vakantie wil !
Nu heb ik hele gezellige vrienden om mij heen maar , helaas, zijn die getrouwd of wonen die samen en willen ze niet zonder partner op vakantie. Of ze hebben niet de vakantie in gedachte die ik in gedachte heb. . .
wat heb ik dan in gedachte ? het volgende ;
- ergens heen waar het :zon02: - tje schijnt
- lekker uitslapen
- relaxen op het strand :vak02:
- gezellig struinen langs de boulevard
- ergens hapje eten
- om vervolgens heerlijk ergens te gaan dansen
Elke avond helemaal los tot 06.00 heb ik al gehad en hoef ik ook zeker niet meer maar elke avond op de bank in het appartement is ook totaal niets voor mij . . .
Ik ben totaal een cultuur barbaar, erg om toe te geven, dus in een museum zul je mij niet vinden.
Het zou gaan om de eerste twee weken van juli…dan heb ik namelijk vakantie…
De bestemming maakt mij niet heel erg veel uit al ben ik geen fan van Turkije, al een aantal keer geweest en het is niet echt mijn land. Spanje / portugal enzovoorts vind ik erg leuk (en dan nog zo een lekkere man die prachtig spaans tegen je praat. . .)
anyway mocht je dit aanspreken, laat dan zeker even een berichtje achter en misschien kunnen we dan een keer afspreken.
Ik heb er wel even een leeftijdsgrens bijgezet, het zegt niets, maar is een indicatie. Ik heb evenveel lol met mijn vriendinnen van 24 als met mijn nicht van 34 dus leeftijd zegt niets over gezelligheid ![]()
groetjes !