Zon/Stapvakantie (meiden tussen 24&35jr)

Hallo !

Ik ben een gezellige, vrolijke, soms een beetje drukke meid van bijna 24, woonachtig in zuid-holland, juf & stewardess die graag op vakantie wil !
Nu heb ik hele gezellige vrienden om mij heen maar , helaas, zijn die getrouwd of wonen die samen en willen ze niet zonder partner op vakantie. Of ze hebben niet de vakantie in gedachte die ik in gedachte heb. . .

wat heb ik dan in gedachte ? het volgende ;

• ergens heen waar het :zon02: - tje schijnt
  • lekker uitslapen
  • relaxen op het strand :vak02:
  • gezellig struinen langs de boulevard
  • ergens hapje eten
  • om vervolgens heerlijk ergens te gaan dansen

Elke avond helemaal los tot 06.00 heb ik al gehad en hoef ik ook zeker niet meer maar elke avond op de bank in het appartement is ook totaal niets voor mij . . .

Ik ben totaal een cultuur barbaar, erg om toe te geven, dus in een museum zul je mij niet vinden.

Het zou gaan om de eerste twee weken van juli…dan heb ik namelijk vakantie…

De bestemming maakt mij niet heel erg veel uit al ben ik geen fan van Turkije, al een aantal keer geweest en het is niet echt mijn land. Spanje / portugal enzovoorts vind ik erg leuk (en dan nog zo een lekkere man die prachtig spaans tegen je praat. . .)

anyway mocht je dit aanspreken, laat dan zeker even een berichtje achter en misschien kunnen we dan een keer afspreken.

Ik heb er wel even een leeftijdsgrens bijgezet, het zegt niets, maar is een indicatie. Ik heb evenveel lol met mijn vriendinnen van 24 als met mijn nicht van 34 dus leeftijd zegt niets over gezelligheid :wink:

groetjes !

Hallo,

Ik weet niet of je ondertussen al een maatje hebt gevonden, maar mij lijkt het leuk om met een groep meiden te gaan. Ik ben wel ietsjes jonger, word over 2 maanden 22. Ik heb al contact met een paar meiden en we willen een soort Gogo tours / beach masters achtige vakantie boeken. Lijkt dat je wat?

Groetjes,

Inge

Hey!

Ik ben ook nog op zoek naar iemand die met mij mee wilt op vakantie. Hetzelfde idee als wat jij erbij hebt! Maar wanneer had je in gedachten? Ik kan namelijk alleen in week 24. Jij heel misschien toevallig ook? Ik hoor het graag van je!

Groetjes, Marjan.

hoi hoi,

blinge, dank je wel maar dat is niets voor mij. Met meerdere mensen op vakantie gaan heb ik geen leuke ervaringen dus dat doe ik liever niet.

Marjan ; ik zit vast aan mijn vakantie dagen en ik heb nog geen vakantie in week 24. . .jammer wel !

groetjes

Hoi Nolani

Ik heb vakantie van 19 tot 27 juni. Ik had al naar wat reizen gekeken en mallorca leek mij wel wat. Het is niet duur en genoeg te doen daar. Ik ben 22 en hou van gezelligheid. Ik hoor het wel. Groetjes Mariska