Zon-/cultuur vakanantie begin Augustus (bij voorkeur vrouwelijke reisgenoot)

Hoi iedereen,

Ik ben een rustige maar gezellige/spontane meid van 25 jaar. Ik kom uit Den Haag en heb vakantie van 5 t/m 16 augustus. Zoals veel mensen hier hebben de meeste van mijn vrienden/vriendinnen een relatie of kunnen om andere redenen niet mee op vakantie. Ik ben nu een aantal keer met groepsrondreizen mee geweest naar Turkije en heb daar veel gezien, maar ik ben nu wel weer eens toe aan een echte ontspannen vakantie. Eens een keertje niet vroeg opstaan, niet alles van tevoren al gepland (natuurlijk is het wel handig om alvast te weten wat er te doen is) en niet de hele dag op stap zijn. En aangezien ik helemaal alleen op vakantie gaan toch een beetje ongezellig vind, zoek ik een leuk gezelschap!

Ik ben van plan om voor ongeveer een week tot anderhalve week op vakantie te gaan. Ik blijf liever binnen Europa omdat ik wel een beetje aan een bepaald budget gebonden ben. Denk aan bestemmingen als Spanje, Frankrijk, Italie, Griekenland etc. In ieder geval een plekje waar zon, zee en strand is en waar je ook af en toe dingen kunt ondernemen als: een beetje cultuur snuiven (ik hou van foto’s maken), de natuur in (fietsen/wandelen/kanoën), 's nachts uitgaan hoeft voor mij niet perse maar een avondje uit is altijd leuk. Ik ben er nog niet uit of het een hotel of appartement moet zijn, dus ik sta voor beide open.

Groetjes, Liset

Hoi Lisette,

Ik heb je berichtje gelezen en ik wil ook graaaag lekker op vakantie naar Italie, Griekenland of Turkijke of elders om te relaxen, te genieten van lekker eten en strand! Ik ben 28, en kom uit Rijswijk… Zie dat je uit Den Haag komt.:wereld:
Misschien leuk om te contacten?

Stuur maar berichtje als je leuk vind

Gr Tjau