Zonvakantie

Hallo, ik ben een spontane vrouw van 32 jaar oud en op zoek naar een reis maatje, leeftijd graag tussen de 23/40 jaar.
Voor de maand juni 2013. Vanaf 8 juni gaat mijn vakantie in. En wil zo’n 10 dagen weg. Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld , huisje boompje beesje en gaan met hun gezinnetjes op reis. Vandaar ik op wereldwijzen ben terecht gekomen.
De reis gaat niet zover dit keer, binnen Europa maar wel waar het zonnetje schijnt:-) heerlijk op het stand liggen of bij het zwembad of een boottocht maken .Verder houd ik van wandelen,shoppen lekker eten,drankje drinken, sporten en boekje lezen omgeving verkennen en gezellig kletsen:-)!

Vakantie is nog niet geboekt, zat zelf te denken aan Mallorca of Portugal vind het altijd leuk om ergens naar toe te gaan waar ik nog niet geweest ben.
Heb jij vakantie in juni en heb je zin om mee te gaan, laat dan wat van je horen:-)

Hoi Samantha,

Herken me helemaal in jou verhaal. Mijn vrienden zijn ook gesetteld of bezig met settelen (wat natuurlijk een hoop geld kost) dus ik ben ook op mezelf aangewezen als het op vakantie aankomt. En ik wil echt naar de ZON dit jaar. Ik ben in oktober 2011 voor het laatst weg geweest en toen heeft het 7 van de 14 dagen alleen maar geregend. :frowning:
Ik heb nog geen vakantie dagen gepland op mijn werk maar dat kan bij ons meestal redelijk flexibel.
Wellicht een idee om af te spreken voor een kop koffie of zo en te kijken of het klikt en of we onze wensen op elkaar af kunnen stemmen?

Groetjes Yvonne van Rijn

Hoi Yvonne,

Bedankt voor je reactie, super toch in zo’n situatie dat zo’n site als dit bestaat:-)…

Vind het een goed idee om eerst wat af te spreken om het een en ander door te nemen. Graag wil ik wel eerst een aantal dingen van je weten.
Wat is je leeftijd, waar kom je vandaan wat zijn je hobby en kan je eventueel een foto doorsturen zodat ik weet mee wie ik afspreek.

Ik werk in Amsterdam, woon in Heemskerk zin 3 weken weer bij mijn ouders. Na 13 jaar op mezelf te wonen is dat toch best een overgang.
Maar goed kan nu lekker sparen om helemaal op nieuw te staren en op vakantie .

Graag hoor ik van je,

Liefs Sam

Hoi Samantha,

Tuurlijk willen we meer van elkaar weten. Stom van mij dat ik er ook helemaal niks over mezelf bij had gezet. Gewoonweg vergeten. Ik woon nu 2,5 jaar in Heemstede, alleen met mijn hondje. Ik ben 28 jaar, 29 in juni. Ik werk in de buitendienst voor een fabrikant van natuursteen. Mijn werkgebied is noord-west nederland.
Hobby’s schieten er de laatste tijd bij in omdat mijn werk me volledig opslokt. Maar ik hou van dansen, probeer 2 keer in de week naar zumba te gaan. Ik hou van gezelligheid, lekker uit eten en zo.

Jeetje, na 13 jaar zal het zeker wennen zijn ja, terug bij je ouders. Ik moest nood gedwongen in 2008 na 8 maanden op mezelf weer terug naar mijn ouders en in 2009, toen ik platzak terug kwam uit australie weer en dat vond ik al moeilijk genoeg. Laat staan na 13 jaar.

Zit je op facebook? Zo ja, misschien kun je me toevoegen (mijn profiel is alleen zichtbaar voor vrienden). Daar staan wel een aantal foto’s van mij.

xxx Yvonne