wie gaatmee in eerste weken van september weekje zonvakantie?

Hallo,

Ik had vorige keer weinig reacties, dus nog een keer mijn iets-veranderde-oproepje:)

Ik ben 33 jaar, woon in omgeving Nijmegen en ik wil graag ergens in eerste 2 weken van September lekker naar de zon! Ik wil zo’n 8 dagen gaan en ben op zoek naar iemand die het leuk vind mee te gaan!

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik werk als normaal gesproken als woonbegeleidster bij mensen met een verstandelijke beperking alleen heb momenteel helaas geen baan. Ik heb 15 jaar een relatie gehad die jammer genoeg vorig jaar is uit gegaan. Was nogal een rotjaar dus!
Woorden die bij mij horen: Lief, zorgzaam, gevoelig, sociaal, oprecht, diepgang, reislustig, gezellig, doorzetter.

Het maakt me niet zoveel uit waar ik heen ga in September. Als het maar lekker weer is! En dan lekker relaxen maar ook een paar excursies doen. Zelf leek me Corfu bv wel leuk of Antalya/Alanya in Turkije.

Budget is ong. 1000 euro alles bij elkaar (met zakgeld erbij).
Een echte volledige stap-vakantie hoeft van mij niet, maar ik vind het wel leuk als we in een badplaats zitten een paar x op stap te gaan. Zou het jammer vinden niet te gaan. Vind lekker dansen wel leuk.
Ik wil geen all-inclusive, maar gewoon een appartement, waar we ons eigen ontbijtje kunnen maken en waar we s’avonds lekker op zoek kunnen gaan naar leuke restaurantjes.

Wat ik zoek in een reisgenootje is het volgende:

• een vrouw, geen man;-)
  • leeftijd van 27 tot 38 ongeveer;
  • we beleven de vakantie samen, of als we mensen ontmoeten die we beiden leuk vinden, kunnen we uiteraard ook gezellig met hen omgaan! …maar ik ben niet op zoek naar een single-iemand die er vervolgens de rest vd vakantie met een man vandoor gaat;-)
  • iemand die met mij wil afspreken om te kijken of t klikt, dus het is fijn als je niet aan de andere kant van het land woont:)

Ik hoor graag van je!!