Reisgenootje (27+) vakantie september? Straal Nijmegen 75 km

Hallo,
Ik ben 33 jaar, woon in omgeving Nijmegen en ik wil graag in September lekker naar de zon! Ik wil zo’n 8-10 dagen gaan en ben op zoek naar iemand die het leuk vind mee te gaan!

Ik ben eerder met een reisgenootje door venezuela wezen reizen en beviel me goed! Vorig jaar ben ik 10 dagen met een leuk gezellig reisgenootje naar Marmaris Turkije geweest, ook dat beviel goed! Ben helaas daarna ook een keer opgelicht, door iemand die op moment van boeken niet meer leek te bestaan, dus ben wel beetje voorzichtiger geworden. Ik heb een lang oproepje geplaatst, omdat ik denk dat het erg belangrijk is dat je wat van elkaar weet, weet wat je van de ander verwacht&de ander van jou, voor je 10 dagen met elkaar doorbrengt;)

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik werk als normaal gesproken als woonbegeleidster bij mensen met een verstandelijke beperking alleen heb momenteel helaas geen baan. Ik heb 15 jaar een relatie gehad die helaas vorig jaar is uit gegaan. Ik heb toen een tijdje bij mijn ouders gewoond maar ga over een weekje weer een eigen huisje in!
Woorden die bij mij horen: Lief, zorgzaam, gevoelig, sociaal, oprecht, diepgang, reislustig, gezellig, doorzetter.

Ik heb al veel vd wereld gezien, veel landen in azie en panama, venzuela, tunesie, marokko, turkije en veel van europa.

Het maakt me niet zoveel uit waar ik heen ga in September. Als het maar lekker weer is! En dan lekker relaxen maar ook een paar excursies doen. Zelf leek me Corfu bv wel leuk, via sunweb, met bv excursies naar Albanie en naar de hoofdstad. En daar lekker een quad een keer huren ofzo, leuk! Of Antalya in Turkije.
Maar ook zag ik Gambia staan, 8 dagen bv. Alleen is het regenseizoen daar en weet niet hoeveel last we daarvan hebben. Ik sta voor veel open, laten we samen eens kijken! Misschien heb jij nog leuke ideeen?

Budget is ong. 1200 euro alles bij elkaar (met zakgeld erbij).