Reisgenootje (27+) vakantie september? Straal Nijmegen 75 km

Hallo,
Ik ben 33 jaar, woon in omgeving Nijmegen en ik wil graag in September lekker naar de zon! Ik wil zo’n 8-10 dagen gaan en ben op zoek naar iemand die het leuk vind mee te gaan!

Ik ben eerder met een reisgenootje door venezuela wezen reizen en beviel me goed! Vorig jaar ben ik 10 dagen met een leuk gezellig reisgenootje naar Marmaris Turkije geweest, ook dat beviel goed! Ben helaas daarna ook een keer opgelicht, door iemand die op moment van boeken niet meer leek te bestaan, dus ben wel beetje voorzichtiger geworden. Ik heb een lang oproepje geplaatst, omdat ik denk dat het erg belangrijk is dat je wat van elkaar weet, weet wat je van de ander verwacht&de ander van jou, voor je 10 dagen met elkaar doorbrengt;)

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik werk als normaal gesproken als woonbegeleidster bij mensen met een verstandelijke beperking alleen heb momenteel helaas geen baan. Ik heb 15 jaar een relatie gehad die helaas vorig jaar is uit gegaan. Ik heb toen een tijdje bij mijn ouders gewoond maar ga over een weekje weer een eigen huisje in!
Woorden die bij mij horen: Lief, zorgzaam, gevoelig, sociaal, oprecht, diepgang, reislustig, gezellig, doorzetter.

Ik heb al veel vd wereld gezien, veel landen in azie en panama, venzuela, tunesie, marokko, turkije en veel van europa.

Het maakt me niet zoveel uit waar ik heen ga in September. Als het maar lekker weer is! En dan lekker relaxen maar ook een paar excursies doen. Zelf leek me Corfu bv wel leuk, via sunweb, met bv excursies naar Albanie en naar de hoofdstad. En daar lekker een quad een keer huren ofzo, leuk! Of Antalya in Turkije.
Maar ook zag ik Gambia staan, 8 dagen bv. Alleen is het regenseizoen daar en weet niet hoeveel last we daarvan hebben. Ik sta voor veel open, laten we samen eens kijken! Misschien heb jij nog leuke ideeen?

Budget is ong. 1200 euro alles bij elkaar (met zakgeld erbij).
Een echte volledige stap-vakantie hoeft van mij niet, maar ik vind het wel leuk als we in een badplaats zitten een paar x op stap te gaan hoor!
Ik wil geen all-inclusive, maar gewoon een appartement, waar we ons eigen ontbijtje kunnen maken en waar we s’avonds lekker op zoek kunnen gaan naar leuke restaurantjes.

Wat ik zoek in een reisgenootje is het volgende:

• een vrouw, geen man;-)
  • leeftijd van 27 tot 38 ongeveer;
  • iemand die ook wat levenservaring/diepgang heeft en niet alléén van lol maken houdt maar ook af en toe eens een goed gesprek wil voeren, wél met een cocktail in onze hand;)
  • we beleven de vakantie samen, of als we mensen ontmoeten die we beiden leuk vinden, kunnen we uiteraard ook gezellig met hen omgaan! …maar ik ben niet op zoek naar een single-iemand die er vervolgens de rest vd vakantie met een man vandoor gaat;-)
  • iemand die naar hetzelfde type vakantie op zoek is;
  • iemand die met mij (een paar keer?) wil afspreken om te kijken of t klikt, vandaar dat het fijn is als de afstand max 75 km is.

Ik hoor graag van je!!
Graag via email: jeskaburgers@gmail.com, dan hoef ik niet op allerlei sites steeds te gaan kijken! En ik vind het leuk als je een foto’tje erbij doet, dan weet ik een beetje wie ik voor me heb:)

Groetjes