sept. reisgenootje gezocht (v, +/- 27-38 jr)

Hallo,
Ik ben Jessica, 32 jaar en sinds een aantal maanden helaas vrijgezel na een lange relatie.

Ik heb in September nog zo’n 10 dagen vrij (ik kan kiezen tussen 5 en 23 sept, en dan 10 dagen) en wil dan graag op vakantie!
Ik ben nu op zoek naar een reisgenootje. Omdat ik zsm moet boeken ivm mijn werk, plaats ik mijn oproepje op verschillende reisgenootjes-sites.

Ik ben eerder met een reisgenootje door venezuela wezen reizen en beviel me goed! Ben helaas daarna ook een keer opgelicht, door iemand die op moment van boeken niet meer leek te bestaan, dus ben wel beetje voorzichtiger geworden. Ik heb een lang oproepje geplaatst, omdat ik denk dat het erg belangrijk is dat je wat van elkaar weet, weet wat je van de ander verwacht&de ander van jou, voor je 10 dagen met elkaar doorbrengt

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben dus 32 jaar, woon in omgeving Nijmegen en werk als woonbegeleidster bij mensen met een verstandelijke beperking. Ik woon momenteel tijdelijk bij mn ouders thuis nadat mn lange relatie is verbroken, terwijl we net een half jaar geleden een huis hadden gekocht. Ik heb er veel verdriet van, maar dit houdt me niet tegen op vakantie te gaan!
Woorden die bij mij horen: Lief, zorgzaam, gevoelig, sociaal, oprecht, diepgang, reislustig, gezellig, doorzetter.

Ik heb al veel vd wereld gezien, veel landen in azie en panama, venzuela, tunesie, marokko, turkije en veel van europa.

Het maakt me niet zoveel uit waar ik heen ga in September. Ik ben momenteel met name op zoek naar een vakantie naar een plek waar t uiteraard mooi weer is! En dan lekker relaxen maar ook een paar excursies doen. Zelf leek me Corfu bv wel leuk, via sunweb, met bv excursies naar Albanie en naar de hoofdstad. En daar lekker een quad een keer huren ofzo, leuk! Of Marmaris/Antalya in Turkije.
Maar ook zag ik Gambia staan, 8 dagen bv. Alleen is het regenseizoen daar en weet niet hoeveel last we daarvan hebben. Ik sta voor veel open, laten we samen eens kijken! Misschien heb jij nog leuke ideeen?

Budget is ong. 1200 euro alles bij elkaar (met zakgeld erbij).
Een echte volledige stap-vakantie hoeft van mij niet, maar ik vind het wel leuk als we in een badplaats zitten een paar x op sta te gaan hoor!
Het liefst wil ik geen all-inclusive, maar iets waarbij we lekker op zoek kunnen gaan 's avonds naar leuke restaurantjes.

Wat ik zoek in een reisgenootje is het volgende:

• een vrouw, geen man;-)
  • leeftijd van 27 tot 38 ongeveer;
  • iemand die ook wat levenservaring/diepgang heeft en niet alléén van lol maken houdt maar ook af en toe eens een goed gesprek kan/wil voeren;
  • we beleven de vakantie samen, of als we mensen ontmoeten die we beiden leuk vinden, kunnen we uiteraard ook gezellig met hen omgaan! …maar ik ben niet op zoek naar een single-iemand die er vervolgens de rest vd vakantie met een man vandoor gaat;-)
  • iemand die naar hetzelfde type vakantie op zoek is;
  • iemand die op korte termijn met mij wil gaan afspreken om te kijken of t klikt en dan boeken!

Ik hoor graag van je!!

Groetjes

hoi Jessica,
Ik las je uitgebreide verhaal en het sprak me eigenlijk wel aan. Mijn wensen zijn ongeveer zelfde, mijn budget ook en mijn eisen en wensen aan een reispartner ook :). Ik ben 33 en woon in Den Bosch en werk in Tilburg als communicatieadviseur. Ik ben na een lange relatie van 8 jaar, nu twee jaar vrijgezel en twee keer met een groepsreis mee geweest maar ontdekt dat ik veel liever dingen zelf ontdek in plaats van met een groep mee hobbel. Ik ben te sociaal om in mijn uppie te gaan, dus ben ook op zoek naar een reisgenoot. Wellicht vindt je het leuk om verder over de mail gegevens uit te wisselen en te kijken of het klikt.
Ik hoor het wel!

groetjes
Marleen

hey hoi!!! mail je me anders? jesju82@gmail.com!
Ben wel al met iemand “in gesprek” maar dat wordt wellicht niks en jij spreekt me zeker ook aan!!
Groetjes

• Updated - - -

hey hoi!!! mail je me anders? jesju82@gmail.com!
Ben wel al met iemand “in gesprek” maar dat wordt wellicht niks en jij spreekt me zeker ook aan!!
Groetjes

Hallo Jesju 82,

Gambia is een goede aanrader voor september, ik ben daar ook een keertje geweest in september. Het is regenseizoen, maar de regen die er valt is voornamelijk in de nacht. Hebben superweer gehad overdag!! En de natuur is groener.Leuke excursies ook, die best betaalbaar zijn. alleen is het geen land om zelf op de bonnefooi stap te gaan. Je hebt wel te maken met veel gambianen die je wat willen verkopen…daar moet je wel tegen komen. Maar naast dat zeker een aanrader als je een keer wat anders wilt als toeristenlanden als griekenland of turkije.

groetjes jasmijn01