September lekker een weekje weg?

Hallo,

ik ben Jessica (20 jaar)
en ik heb in Sept. vakantie, en wil dolgraag op vakantie…
Iemand interesse m/v maakt mij niet uit.
Graag niet ouder dan 29 jaar!

Groetjes Jessica

club paradiso in turkije, zie je dat zitten?
Ben 21j

hey hey

Ik heb wel zin om een weekje weg te gaan.

groetjes Stefan

hey jessica alles goed
waar wil je heen dan september
ik ga naar marmaris in september
ben 24 jaar hoor het wel doei doei

Hoi Jessica,
Ik wil ook graag op vakantie een zon, zee en strand vakantie. Moet wel een beetje naar het budget kijken… ben (v) 18 jaar hetero… hoor het wel hoop ik

hey!
ik ga van 12 tem 20 sept alleen naar Schotland. Het is geboekt via ryanair voor geen €60. Daar zou ik de trein willen nemen naar de natuur om er lekker te wandelen en met de tent rond te trekken.
Zelf ben ik student van 23jaar (m) en al ervaren in dit soort tripjes.

Groetjes en hopelijk tot hoors - [EMAIL=“firsthightower@hotmail.com”]firsthightower@hotmail.com

hoihoi jessica

ik ben zelf nog niet op vakantie geweest maar wil wel, alleen heb het zelfde probleem als jou, ik vindt alleen niks aan en zoek daarom altijd iemand om met mij mee te gaan, waar zou jij na toe willen? ik voor alles in en ben zelf 22 jaar (m)
als je intresss hebt wil je dan een mail sturen
[EMAIL=“sebastiaan.vanlune@gmail.com”]sebastiaan.vanlune@gmail.com

Sebastiaan

Hey Jessica (of de rest in dit topic eigenlijk :slight_smile: Al geslaagd? En dan bedoel ik met het vinden van reisgenoten?

Zelf wil ik naar griekenland of spanje rond 5 september… Had al wat gezien bij beachmasters dus niet te duur. Kan al voor 3 a 400 acht dagen in mallorca of chersonnisos zitten ( met het vliegtuig )

Interesse, ik hoor het wel :slight_smile:

P.S

ben M en 23 jaar

P.S 2 : ach laat ik me msn er ook bijzetten: roadster112@hotmail.com

Hoi Jessica,

lijkt het je wat om twee a drie weekjes met de auto naar Noorwegen op en neer te gaan? Lekker relaxed.

Check http://marklenssen.waarbenjij.nu voor mijn eerdere reiservaringen.

Groetjes,

Mark

Hallo Jessica en de rest in dit topic,

ik zou ook graag nog even een weekje weg willen.
Ik ben 20 jaar oud en ben eigenlijk opzoek naar wat mensen die wel van een feestje houden.
Ik dacht aan een jongerencamping in spanje, via beachmasters ofzo.
Busreis voor 10 dagen kost nog geen 200 euro. (Blanes).
Maar ik sta open voor alles… zolang ik maar even verlost bij van de dagelijkse sleur! :wink:

Mijn email adres is: [EMAIL=“melching_c@hotmail.com”]melching_c@hotmail.com

Iemand die hier interesse voor heeft, voeg me toe :slight_smile:

Groetjes Chantal

Heee!

Ik zou eigelijk in September ook nog wel een weekje weg willen naar Spanje of Griekenland ofzo. Ik ben 18 jaar en hou van winkelen, stappen enz. Als je het wat lijkt stuur maar een berichtje!

Groetjes Sabine

hoihoi

ik zou dol graag met je mee gaan in sept. maar mijn geld is op vanwege de vakantie die ik zelf had!! kunnen niet een maandje later gaan??

Sebastiaan, [EMAIL=“Sebastiaan.vanlune@gmail.com”]Sebastiaan.vanlune@gmail.com

edit

hoi jesje, ga je al bijna weg? waar wil je eigenlijk heen gaan? ik ben yuri 25 jaar, mag ik met je mee?
:vak01: