Ik ben toe aan vakantie!

[COLOR=blue]Ik ben een jongen van 22 jaar woon in Almere en wil deze zomer graag nog een keer met vakantie, met wie maakt niet zo veel uit. Het mag zowel een man, vrouw of een groepje zijn. Veder ben ik niet echt een type wat graag een alcoholvergiftiging wil oplopen. Of 's nachts tot leven komt en overdag slaap. Ik wil graag zoveel mogelijk doen (excursies, strand, uiteten, nachtleven, shoppen enz.) oftewel lekker genieten van een welverdiende vakantie. Spreek dit jou aan!, stuur dan gouw een E-mail, dan kunnen we snel kennismaken en onze koffers inpakken!. De periode en het land kunnen we nader bepalen, geef maar wat suggesties! :rolleyes:

Hallo, net als jij ben ik een jongen van 22 en ik woon in België (bij Brussel). De meeste van mijn vrienden zijn al op reis geweest of hebben een studentenjob. Ik ben echter ook toe aan vakantie! Omdat ik alleen gaan na enig nadenken toch maar wat eenzaam vind, zoek ik dus ook een reisgenoot. Ik houd ook van een mix tussen excursies en ontspanning. Bestemming speelt ook niet zo’n rol, en heb al een paar bestemmingen gevonden. Je kan me mailen op bartbt@hotmail.com Zit je op MSN, dan mag je me toevoegen aan je contact list. Anders kunnen we ons ook via e-mail nader voorstellen en ideeën uitwisselen omtrent de bestemming,… Ik hoop spoedig iets van je te horen, want ik zou rond volgende week graag vertrekken. Grtz

Hallo,
Ook ik ben toe aan vakantie en het liefst zo snel mogelijk, want ik ben tot eind augustus vrij. Concrete plannen heb ik (nog) niet, maar daar is wel uit te komen. Ik hou van een vakantie waar je verschillende dingen kan doen, lekker relaxen, maar ook cultuur en stappen. Ik weet niet of jullie twee al wat afgespoken hebben of dat alles nog open staat, maar ik hoop snel iets te horen!

he ik ben een meid van 19 vrijgezel
hou van reizen
en wil graag met iemand iets leuks doen
en hoe niet van de s,avonds laat wordt

mijn email is jantine2988@hotmail.com

hoi ik ben een meid uit friesland en wil graag weg

*Hey!

Ik ben een jonge 23-er en toe aan natuur en bergen. Via RyanAir heb ik een ticket geboekt van 12 tot 20 september naar Glasgow voor slechts 60 euro! Na wat zoekwerk is het mogelijk met de bus naar de highlands te gaan voor nog geen 15 pond (11pond tot bij Skye).

Daar ik nog geen reisgezel(le) heb gevonden die mee op avontuur wil gaan post ik bij deze mijn nodige oproep.
Graag had ik met de tent gewandeld in de bergen om er te genieten van het landschap. Ik zou het ook overwegen om een auto te huren (200 euro voor 8 dagen) mocht dat beter passen en dan korte trips te maken.
Je ziet het, ben heel flexibel - enkel de periode ligt al vast. De tickets op ryanair zijn nog steeds aan idem prijs (0.01 euro per vlucht)

Laat graag je menig na!*