Gezocht reisgenoten zomer voor de vakantie!!!!

Hoi allemaal!!

Ik ben layla meid van 21jr oud.Zoals wel meerdere mensen hier op het Forum zit ik zonder vakantie-maatje, dit omdat vrienden van me allemaal al plannen hebben of net in een heftig vurige relatie zitten, En ik heb echt zin om in m’n eentje weg te gaan, dus hopelijk is er hier iemand die zin heeft tussen 10-7 en 20-8 (2007) op vakantie te gaan. En omdat het voor mij de eerst keer is wil ik het liefst tussen 2-3 weken op vakantie maar niet langer.

Qua vakantie maakt me niet zoveel uit, zolang het maar geen salou vakantie wordt. Wil namelijk wel wat zien van de evt. stad/steden waar we heen gaan, hou namelijk wel van beetje cultuur snuiven, avontuur. Ik ben de zuip vakanties beetje zat wil meer dan dat doen en dit jaar mijn vakantie anders aanpakken is mijn nummer 1 op mijn wishlist. Ik wil een keertje gek doen en met iemand de zee in. Wie oh wie is …?

Maar een dag op het strand liggen is ook prima en af en toe winkelen hoort er bij!! Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om een mountainbike te huren… om lekker zelf door het land te crossen evt. Dus een hotel enz. hoeft van mij ook niet persé

Mij kun je het best omschrijven als: vrolijk, avontuurlijk,behulpzaam en vooral prettig gestoord!!

Spreek je dit aan laat dan wat van je horen!!

Groetjes

layla

Hoi allemaal!!

Ik ben layla meid van 21jr oud.Zoals wel meerdere mensen hier op het Forum zit ik zonder vakantie-maatje, dit omdat vrienden van me allemaal al plannen hebben of net in een heftig vurige relatie zitten, En ik heb echt zin om in m’n eentje weg te gaan, dus hopelijk is er hier iemand die zin heeft tussen 10-7 en 20-8 (2007) op vakantie te gaan. En omdat het voor mij de eerst keer is wil ik het liefst tussen 2-3 weken op vakantie maar niet langer.

Qua vakantie maakt me niet zoveel uit, zolang het maar geen salou vakantie wordt. Wil namelijk wel wat zien van de evt. stad/steden waar we heen gaan, hou namelijk wel van beetje cultuur snuiven, avontuur. Ik ben de zuip vakanties beetje zat wil meer dan dat doen en dit jaar mijn vakantie anders aanpakken is mijn nummer 1 op mijn wishlist. Ik wil een keertje gek doen en met iemand de zee in. Wie oh wie is …?

Maar een dag op het strand liggen is ook prima en af en toe winkelen hoort er bij!! Daarnaast is er altijd de mogelijkheid om een mountainbike te huren… om lekker zelf door het land te crossen evt. Dus een hotel enz. hoeft van mij ook niet persé

Mij kun je het best omschrijven als: vrolijk, avontuurlijk,behulpzaam en vooral prettig gestoord!!

Spreek je dit aan laat dan wat van je horen!!

Groetjes

layla

[/quote]

;;;;;

hey layla :smile: ik zit eigenlijk met t zelfde probleem :mad:
er is gewoon niemand die gezellig met mij op vakantie kan !!omdat ze allemaal samenwonen…(onder de plak zitten)haha of omdat ze al andere plannen hebben.en ik ben nu al 2 jaar niet op vakantie geweest en dat is echt balen :tear: heb zòn zin om ff lekker naar de zon te gaan :cool: ik heb vakantie van 16 juli tot en met 30 juli 2 weken …ps; egypte,griekenland,italie lijken me erg leuk …mayb tot snel!!! groetjes wendy…ps ben 22

Je kent het wel: vakantie geboekt voor vriendin,maakt ze het uit afgelopen weekend…dusikmet vakantie in mijn maag…maar wel naar Malta
Ik heb het al geboekt…in totaal zo rond de 900,maar jij mag mee voor 200 euro, de rest betaal ik gewoon ( uiteraard).
De reis zal starten op 25 juni,en een weekje duren

je mag ook ook reageren op mn prive mail: [EMAIL=“juan_fiedeldeij@yahoo.com”]juan_fiedeldeij@yahoo.com

Hallo, ik ben Jozefien, 20 jaar en ook op zoek naar een gezellige reisgenoot. Ik zou graag een 2 of 3 weekjes weg willen. Ik hou van avontuur,cultuur, k’wil graag wat zien van een land. Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje. Ik spreek een beetje spaans en na de zomer ga ik hbo leraar spaans doen. Ik vind het leuk om te kamperen, gewoon een beetje rond te trekken, gekke leuke acties te ondernemen die ik niet meer zal vergeten. Ik ben sociaal, avontuurlijk,geinteresseerd in mensen, natuur en cultuur.
Alleen de dagen 16, 17, 18, 19 augustus kan ik niet. Hoop wat te horen! groetjes

Hey Layla

Ik ben 24 jaar en heb net een lange relatie achter de rug . Ik heb weer zin om van mijn herwonnen vrijheid te genieten en wil een leuke reis maken. Al mijn vriendinnen zijn ofwel zwanger ofwel zitten ze vast aan hun vriendje. Ik ben dus op zoek naar een reisgenootje om eender waar in de wereld te genieten van een terrasje, shopdagje, etc. Ik ben niet kieskeurig :slywink:. Ik ben vrij van 16 juli tem 30 juli.
Ik woon in Belgie en werk in Nederland.

gr

Sofie

hoi layla

ik heb hetzelfde probleem,maar wil graag op vakantie,met hetzelfde idee als jij.wil genieten van een land.heb geen grote voorkeur.kan altijd vrij nemen.

groetjes,

rodney

Hoi layla,

Ik ben ook op zoek naar iemand die niet alleen op vakantie wil gaan. jouw bericht komt voor het grote deel overeen met wat ik zoek. mocht je interesse hebben mail me terug en eventueel kun je mij toevoegen op msn [EMAIL=“surotoni@hotmail.com”]surotoni@hotmail.com, uiteraard is dat optioneel. groet en hoopp van je te horen.

hoi hoi layla,!!
ik vind je berichtje super overeenkomen met mijn omstandigheden!
ik wil heel graag, maar niet alleen… ik ben het zelfde type als jij wel.! gezzelig met meiden en jongens… beetje zon, strand, shoppen, actief bezig zijn, nog wel iets zien van het land/plaats.
heb je al iets in de planning? ik zie hier meerdere berichtjes. dus ben wel hoopvol!
liefs ESther van Hoof
kom uit Cuijk (noord-brabant) 19 jaar

Hoi Layla en alle andere,

Ook ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot om deze zomer Europa mee te verkennen. Ik ben 22 jaar en wil graag naar Zuid- of Oost- Europa.
Ik ben niet zo’n zon, zee, zuipvakantie type, dus ik ben op zoek naar iemand die een beetje avontuurlijk is en wat van het land wil zien. Ik vind het leuk om steden te verkennen, maar ook om de natuur in te duiken. Een dagje strand of winkelen op zijn tijd is natuurlijk altijd wel leuk :tongue:.
Het lijkt me leuk om doormiddel van interrail en met rugzak rond te trekken.
Door vakantiewerk en andere verplichting kan ik helaas alleen van 4 tot 21 augustus weg :frown:. Dus als je ook in deze periode weg wil gaan, dan hoor ik het graag.

Hopelijk tot snel.

Janneke

Ps. Ik ben avontuurlijk, sociaal, geinteresseerd in andere culturen en landen.

Hey Layla,

Ik heb het precies het zelfde probleem als wat jij hebt. Niemand van mijn
vrienden hebben geld en die gene die wel op vakantie gaan, die gaat samen met hun vriendin.

Maar wat jij in je vakantie zoekt ben ik eigenlijk ook precies naar op zoek. Ook in de zelfde tijds bestek. Lekker de zon op zoeken en met de mountain bike of motor lekker de ongeving bekijken. Ik zou alleen wel in de vakantie willen gaan duiken want wil ook wel eens zien wat er allemaal onderwater te zien is. Natuurlijk houd ik ook van stappen in de avond want jah je leeft maar 1x maar dat hoeft voor mij ook niet elke avond.

Ik ben trouwens 22 jaar. Hobby’s zijn wakeboarden, motor rijden en fitnessen. Heb je een klein idee over mij. Ben trouwens ook niet moeilijk.

Hoop wat van je te horen.

Gr. Marcel

PS: mijn mail is: marinier1984@hotmail.com

Hoi ,Hola,
Wij zijn een vrijdenkend stel zij 36 en hij 46 met een zoontje van 11 jaar.
we wonen hier vast in spanje in een leuk toeristisch dorpje tegen Valencia.
www.oropesadelmar.com
www.marinador.com
We hebben hier plaats bij ons thuis om gerust iemand uit te nodigen hier.
wonen op 600m van het strand en veel bezienswaardigheden hier.
onze wagen kan je altijd gebruiken voor een ritje als je wil.
welke leuke lieve Meid of Dame wil bij ons op bezoek?
Iemand die van een zonnige vakantie houd in het land van zon zee en liefde,een beetje erotisch is aangelegd en niet naar de leeftijd kijkt.
voor meer inlichtingen voor de reis en verblijf kunnen we op Msn verder praten [EMAIL=“anaymarc69@hotmail.com”]anaymarc69@hotmail.com
NB-we houden het enkel bij vrouwelijke vriendjes.