Net als ieder ander hier heb ik de vakantiekriebels al goed te pakken, ik werk op een reisbureau en zie de hele dag de meest geweldige bestemmingen voorbij komen.
probleem; ik heb niet zo’n trek om alleen op vakantie te gaan. En aangezien mijn vrienden of niet kunnen, geen geld hebben of gewoon simpel geen zin…tja…
2e probleem; ik ben gebonden aan data. Ik kan weg vanaf 01-06-2008 en heb ik om precies te zijn 2 weken want dan moet ik weer aan de bak.
Ik ben echt werkelijk voor alles in, een lekkere strand vakantie, een cultuur vakantie, rondreis…eigenlijk alles wel maar het moet wel in die periode passen.
Dus…ook ik ben op zoek naar een reisgenootje of meerdere, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Ik ben een meid van 23, ongebonden, en zou t liefst met mensen op vakantie gaan van ongeveer mijn leeftijd, dus van 21 tot 27 of zo. Alles is eigenlijk nog bespreekbaar…Dus…als jij ook nog op zoek ben naar een gezellig reisgenootje, laat dan wat van je horen! Groetjes, Kiki :dag:
hey meid alles goed
jij ook al zin in vakantie hehhe
waar wil je heen wij gaan in juli naar turkije kan je niet?
Hey Hey…
Helaas zit ik echt muurvast aan deze datum, (tenzij ik ontslag neem…:tssk:)
I.v.m. collega’s met kinderen die in t hoogseizoen moeten en zo…kunnen jullie niet gezellig in juni? :unibrow:
hehe ontslag nee jo
ja ook moeilijk voor ons in juni
zou je op msn verder willen praten beter denk ik
je kan altijd blokke toch
[EMAIL=“karaberkant@live.nl”]karaberkant@live.nl voeg ok
He ik bwn 1 van de 3 samen met mijn 2lingbroer.
MSN gordonwillems@live.nl
hey ben jongen van 24 ,werk fulltime en ben niet gebonden aan een bepaaalde periode ,
verder lijkt het me leuk om met een groep opvaknatie tegaan voeg me maar toe
[EMAIL=“balletje23@hotmail.com”]balletje23@hotmail.com
hoi ik heb ook al de vakantiekriebels en ben ook op zoek naar iemand om mee op vakantie te gaan mij mail adres is [EMAIL=“gansjenicole@hotmail.com”]gansjenicole@hotmail.com en ben troeuwens 24 jaar
groetjes nicole
Hey,
Ik ben Jared, 23 jaar oud woon en werk in Almere,
Ik wil graag deze zomer naar asia gaan, maar omdat ik al in september met vrienden naar New york ga, dacht ik wil iets anders doen iets uitdagender door met 1 a 2 of zelfs met meerreis genoten op vakantie te gaan. Ik wil graag de cultuur verkennen. Wil een leuk avontuur van maken.
[ul]
[li]1 á 2 of met meer reisgenoten[/li][li]2 á 3 weken[/li][li]juni/juli/augustes/september[/li][li]strand/zee[/li][li]avontuurlijk[/li][li]cultuur goed verkennen[/li][li]Thailand[/li][li]man/vrouw alle soorten en maten:dag::chin: maakt niet uit[/li][li]Natuurlijk plezier maken.[/ul]Mijn email adres: [EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com[/li]hyvessite: http://jaredocampo.hyves.nl/
Algemeen bericht
Beste medereiziger in spe…….
Doordat door omstandigheden mijn mede-reisgenoot mij niet kan vergezellen op een weekje cyprus in mei (17-24/05) ben ik op het laatste moment op zoek naar een plaatsvervanger.
Daar de vliegtuigstoelen reeds geblocked zijn en de reis speciaal voor mij wordt samengesteld is het niet mogelijk voor het niet gebruikte gedeelte een geldelijke vergoeding te verkrijgen. Omdat ik het zonde vind hier niets mee te doen, zoek ik iemand die hier wel interesse in heeft. Natuurlijk moet het wel klikken tussen ons, dus een gesprek/ontmoeting vooraf is een pre.
Zie jij het zitten om een gezellig week op Cyprus te hebben in mei voor heel erg weinig geld (alleen kosten voor maaltijden en drinken) laat het me dan snel weten.
Dit aanbod is alleen vandaag geldig.
Mvgr, Eerdie
Beste Eerdie,
Allereerst wat ontzettend vervelend dat je medereiziger niet meer mee kan, ontzettend balen zeg…
Maar helaas kan ik je niet vergezellen. Door omstandigheden op het werk zal ik ook die weken die ik eigenlijk vrij was gewoon moeten werken…helaas…
Je vindt vast wel iemand om mee te gaan naar het betoverende Cyprus!
succes…Kiki