Lastminute 26 Juli t/m 3 augustus 2010

Wie heeft er zin om ook lekker er tussen uit te gaan maar iig niet alleen te reizen>>>:vak02:?
Ik ben de hele week al druk aan het zoeken en wou eigenlijk a.s. vrijdag al weg maar dat is niet meer mogelijk helaas…
Daarom denk ik dat het maandag gaat worden, maar ik twijfel nog erg waarheen en het ligt er ook maar aan of hier iemand een leuk idee heeft, het word namelijk mijn 1e x alleen op vakantie:zon02:!!
Zo ja dan hoor ik dat heel graag!

Groetjes Deb

Hoi!

Heb je al een reisgenoot gevonden?

Ik wil ook heel graag op vakantie! Kan alleen niet maandag al vertrekken, maar heb de weken 32 & 33 vakantie…

Groetjes!

Hoi!

Heb je al een reisgenoot gevonden?

Ik wil ook heel graag op vakantie! Kan alleen niet maandag al vertrekken, maar heb de weken 33 & 34 vakantie…

Groetjes!

Hey Debje, waarom wil je a.s. maandag al weg, week later is geen optie?

Gr Mark.

Hey,

Waar wil je dan heen op vakantie?
Of heb je al iemand gevonden die mee wil?

groetjes

ja ik wil wel met je mee,maar nog waar en wanneer precies.

Hoi hoi,

Heb je al een reisgenootje gevonden??? Ik ben nog steeds op zoek en heb vakantie in de weken 30,31 en 32. Ik ben 29 jaar en woon in prov. Groningen.

Groetjes Danielle

Hee Debjee

Ik zoek ook nog iemand om mee op vakantie te gaan!
Dus als je nog niemand hebt ben 20 en woon in brabant…

xxx

ik ben ook nog beschikbaar op de weken,als je nog beschikbaar bent.

**Hallo allemaal:dag:,

Ik ga zelf niet in deze week want ik ben onlangs bij de kaakchirurg geweest en kan nu dus nog niet weg het gaat waarschijnlijk half augustus worden dankzij mijn verstandskies, maargoed ik ga weg dat zowieso!
Dus als er dan nog steeds iemand een leuk idee heeft hoor ik dat heel graag:zon02:!!

Liefs Deb**