Hallo, Ik ben een jonge man van begin 30 en zou graag op vakantie willen met iemand die ook van vakantie en reizen houdt.
**Mijn probleem is dat mijn vrienden of geen geld hebben om te reizen of ze zitten vast aan een kind of vriend. Ik hou zelf niet van alleen reizen vandaar dat ik het op deze manier probeer. Mijn idee van een leuke vakantie is zon/zee/strand, winkelen, lekker uit eten, uitgaan en gewoon gezelligheid maar af en toe een dagje rust vind ik ook niet erg hoor. De bestemming maakt mij eigenlijk ook niet heel veel uit als er maar veel zon is dan ben ik al in de stemming. Het is eigenlijk best wel eng om met iemand te reizen die je niet kent dus het lijkt mij wel wat om vooraf iets af te spreken zodat we elkaar iets beter leren kennen. Ik kan vanaf 23 augustus tm 9 september heb nog geen bestemming in gedachten maar dit zouden we onderling kunnen bespreken. **
Waarom kopieer jij grotendeels andermans berichten? Kun je zelf niets verzinnen ofzo. Grappig dat je zoveel vrienden hebt die vastzitten aan hun vriend. Als je zo’n copycat bent, pas de tekst dan op z’n minst aan.
Posh op 20.08-2007: Hallo,
Ik ben een meid van begin 30 (halfbloedje) en zou graag op vakantie willen met iemand die ook van vakantie en reizen houdt. Mijn probleem is dat mijn vriendinnen of geen geld hebben om te reizen of ze zitten vast aan een kind of vriend. Ik hou zelf niet van alleen reizen vandaar dat ik het op deze manier probeer. Mijn idee van een leuke vakantie is zon/zee/strand, winkelen, lekker uiteten, uitgaan en gewoon gezelligheid maar af en toe een dagje rust vind ik ook niet erg hoor. Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst naar Turkije geweest (Bodrum) en had het daar erg naar mijn zin gehad. De bestemming maakt mij eigenlijk ook niet heel veel uit als er maar veel zon is dan ben ik al in de stemming:zon02:. Brazilie, Turkije, Spanje enz. ik vind het allemaal oke. Het is eigenlijk best wel eng om met iemand te reizen die je niet kent dus het lijkt mij wel wat om vooraf iets af te spreken zodat we elkaar iets beter leren kennen. Ik heb zelf nog geen datum en bestemming in gedachten maar dit zouden we onderling kunnen bespreken. Wie heeft er zin?