Reisgenote(s) gezocht voor zomervakantie 2008!

Hallo,
Ik ben een meid van begin 30 (halfbloedje) en zou graag op vakantie willen met iemand die ook van vakantie en reizen houdt.
**Mijn probleem is dat mijn vriendinnen of geen geld hebben om te reizen of ze zitten vast aan een kind of vriend. Ik hou zelf niet van alleen reizen vandaar dat ik het op deze manier probeer. Mijn idee van een leuke vakantie is zon/zee/strand, winkelen, lekker uiteten, uitgaan en gewoon gezelligheid maar af en toe een dagje rust vind ik ook niet erg hoor. Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst naar Turkije geweest (Bodrum) en had het daar erg naar mijn zin gehad. De bestemming maakt mij eigenlijk ook niet heel veel uit als er maar veel zon is dan ben ik al in de stemming:zon02:. Brazilie, Turkije, Spanje enz. ik vind het allemaal oke. Het is eigenlijk best wel eng om met iemand te reizen die je niet kent dus het lijkt mij wel wat om vooraf iets af te spreken zodat we elkaar iets beter leren kennen. Ik heb zelf nog geen datum en bestemming in gedachten maar dit zouden we onderling kunnen bespreken. Wie heeft er zin? **
:vak01:

hoihoi

jou vakantie bestemmiingen vindt ik wel oke ik houd er ook wel van ik ben dan een man, maar houdt ook van gezellig een terrasje pikken aan het strand te liggen of de omgeving verkennen ik vindt het allemaal goed, ik ben wel 22 jaar vindt je dat erg?

als je intresse hebt hoor ik het wel via de mail
[EMAIL=“Sebastiaan.vanlune@gmail.com”]Sebastiaan.vanlune@gmail.com

sebastiaan

Hallo Sebastiaan,
afkomst/leeftijd/geaardheid/huidkleur is niet zo belangrijk voor mij !
Het gaat om de gezelligheid :wereld:

hai,

zin om eens te mailen of wat dan ook, ik ga rond november naar australie. misschien een idee? misschien is het leuk om eens te mailen…
[EMAIL=“mennevdbent@msn.com”]mennevdbent@msn.com

grt. M

Heey,

Ik ben zelf van plan 6 weken naar Amerika te gaan volgende zomer… En dan eerst New York/Boston en erna Miami of San Fransisco (waar ook zon is, want daar gaan we natuurlijk ook voor in de zomer!) Lijkt het je wat? Stuur me dan even een mail!

Gr. Mariska

hoihoi

nou je hebt een heel leuk plan als je het niet erg vindt ga ik volgend jaar met je mee lijkt me erg leuk, alleen wil ik je eerst leren kennen oke?

mald me anders maar aan op msn

icm4444@hotmail.com
sebastiaan

Hoi Vatrine,
Amerika vind ik altijd leuk om te bezoeken maar ik ben daar vorig jaar al heen geweest en waarschijnlijk ga ik in januari ook al voor een paar dagen omdat mijn zus daar al jaren woont dus als ik naar Amerika ga dan bezoek ik haar meestal vandaar dat ik eigenlijk volgend jaar zomer ergens anders heen zou willen. Doeidoei

Hoi Menne,
Australie lijkt me zeker ook spannend om te gaan maar dat is toch een hele verre bestemming waarop ik me goed zou willen voorbereiden (sparen etc) dus dat is meer iets voor de toekomst.
Groetjes.

Hey Mariska,
Ik heb drie maanden gewerkt in Amerika en ben daarna ook gaan reizen, Denver chicago cannada (niagra Falls) en natuurlijk New York.! echt super gaaf! zoveel gezien.
dit jaar ben ik weer terug gegaan naar Amerika en ben toen in Wiscounsin weer naar Chicago en Miami geweest als ik je een advies mag geven, Verblijf in Miami niet in het South Beach Hostel dat was echt super vies daar liepen de kakkerlakken gewoon op je kamer wc’s en douches! dus niet naar SOUTH BEACH HOSTEL kakkerlakken zijn daar namelijk wat groter haha.
veel plezier op je tour :wink:
groetjes axzana

Posh, hoe lijkt interrailen je dan? 1 maand door Europa reizen/backpacken?

hoi posh, ik ben een halfbloedje van 25 ik wil heel graag op vakantie en ben al meerdere keren naar turkije geweest. lijkt me heel leuk om op deze manier een nieuwe vriendin te maken
:dope:

hoi ik heb een reactie gestuurd, ik hoop snel ietsvan je te horen

hoi .

Ik heet paul en ben 48 ,:smirk:
mijn plan is om in september volgend jaar ( is nog ver weg maar ben er al mee bezig ) een 4 weekse rondreis te maken door China . wel georganiseerd maar je heb gelukkig ook wat rustdagen , Of het wordt 3 weken China en een week in Hong kong .

groetjes paul ..:dag:.......pandaweydt@hotmail.com

Hoi Furious, leuk dat je hebt gereageerd!! Als je je email achterlaat dan zal ik je mailen en iets meer vertellen over mezelf. Doeidoei

Hoi Paul, Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van georganiseerde reizen hou. Volgens mij moet je je dan aan bepaalde tijden houden en ik vind het leuk om gewoon mijn eigen gangetje te gaan :wink:

:o

*Hallo Vatrine, ik zal maar gelijk zeggen dat ik niet het type “backpack girl” ben. Het lijkt me wel leuk voor een keer misschien om mee te maken maar ik ben meer het type "hotel, gemak & luxe:p. Ik ben zeg maar niet iemand die in een tent zou gaan zitten, zonder make up en spiegel? :tear: *
*Dit klinkt dan misschien weer een beetje oppervlakkig he? **:smirk:
Ik hoop dat je een geschikte “backpack girl” vind. Doeidoei X *

Hoi Sebastiaan, Ik zou jouw nog mailen maar dat heb ik niet meer gedaan omdat ik zag dat jij misschien al naar Amerika zou gaan. Zoniet dan hoor ik het wel. xxx

hey Posh,

ik ga volgende zomer zeker nog eens naar Brazilie, met waarschijnlijk een stukje Argentinie. Alleen reizen is inderdaad niet zo leuk en daarom ben ik ook op zoek naar een reisgezel (zelfde probleem van vrienden die wel mee zouden willen gaan maar niet mogen :-)). ik ben man van 36 jaar. ik ben al verschillende keren in Latijns Amerika geweest en spreek vloeiend Spaans en Portugees.

je kan me altijd contacteren:
email: [EMAIL=“tomv77@hotmail.com”]tomv77@hotmail.com

Groetjes

Tom

Hoi,

Ben zelf net twee weken terug uit Turkije.
Ik zou gelijk weer terug willen naar Bodrum, Alanya(of andere plaats), maar dat kan natuurlijk niet.
Graag zou ik 2 keer op vakantie naar Turkije gaan in 2008(als portemonee toelaat).
Vriendinnen hebben ook hun budget, agenda en landvoorkeuren, dus gaan wel 1 keer mee. Voor die andere keer zoek ik een leuke reisgenote.
Juist omdat je zo spontaan sprak over Turkije, strand,zon, winkelen, uiteten, dagje rust enz. enz. dacht ik: “meteen schrijven!”

Hoop iets van je te horen!

Groetjes, Renate.