Reisgenoten gezocht zomer 2008

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een reisgenootje of meerdere, die met mij deze zomer op vakantie willen. Ik krijg niemand mee omdat al mijn vrienden zo’n beetje een relatie hebben of al hun eigen plannen hebben getrokken. Ik denk dat ik het wel binnen Europa moet houden aangezien mijn budget niet zo groot is.
Mijn favoriete vakantie is een afwisseling van cultuur, avontuur, zon, zo af en toe eens een kroegje of terrasje pakken (geen grote discotheken) met een wijntje erbij en de zee is ook lekker, al ben ik niet het type om elke dag te gaan liggen bakken.

Ik hou erg van grote culturele steden, zit dan ook veel te denken aan Londen, Barcelona, Boedapest, of steden in Italie o.a. Rome, Florence en Venetie.
Parijs en Praag heb ik al eens gezien, maar absoluut niet erg om een tweede keer te zien.
Verder lijkt het me ook leuk om een zon/zee/strand vakantie te boeken.
Ik sta dus voor veel dingen open, behalve vakanties zoals, blanes, salou, rimini enz…

Wie van jullie kan zich vinden in mijn oproepje en wie van jullie lijkt het leuk om met mij op vakantie te gaan? Laat dan een berichtje achter of mail me op [EMAIL=“nifnifangelica@hotmail.com”]nifnifangelica@hotmail.com

Groetjes Angelica (20 jr)

hoi hoe is het
ik ben jongen van 25
ga zomer naar turkije zoek ook reisgenoten niemand gevonden lijk je het nieks om naar marmaris te gaan gezelig
hoor je wel

doeg doeg

groetjes dennis

Hey lijkt het je iets om in de zomer naar alanya te gaan? Ik ben een vrouw 26 jaar en zit met hetzelfde probleem als jou. Iedereen om heen heeft al geboekt of een relatie en met z’n drieen gaan is nou ook niet alles.

ik hoor het hopelijk wel?

groetjes miranda

Hey
Lijkt Istanbul je wat?
Het is wat zweten in de zomer, maar supermooi!
Groetjes,
Denise

Heeej,
Ik heb je ook eventjes toegevoegd op msn hoor :slight_smile:
Mijn plan is om te gaan interrailen door (oost) Europa. Bijvoorbeeld met de trein van amsterdam naar Athene en dan stoppen in mooie/leuke steden.

Je kunt een pas kopen voor 22 dagen en dan kun je door 30 landen reizen. Erg avontuurlijk natuurlijk :stuck_out_tongue:
Naast de kleine dorpjes wil ik ook een paar grote steden zien (athene/rome) (je kunt ook met de boot van griekenland naar italie om zo terug te reizen naar nederland)

Laat maar weten of je het leuk vind :slight_smile:
Groetjes,
Steve
[EMAIL=“stevec1987@hotmai.com”]stevec1987@hotmai.com
steveboii.hyves.nl

P.S. dit alles moet wel Low-Budget zijn idd :stuck_out_tongue:

Hoi Annie,

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.