Ik ben een single vrouw van 38 jaar. Wil in elk geval op vakantie dit jaar maar heb geen zin om in mijn eentje te gaan. Waarom niet?? Omdat het gezelliger is met z’n 2tjes. Maar… dan moeten we natuurlijk wel dezelfde gedachten hebben over die vakantie.
Kijk… het maakt me niets uit waar ik heen ga. Ik heb 6 weken vrij in de zomer en wil deze periode niet thuis zitten.
Wat ik wel belangrijk vind is veel lol, beetje actief, lekker eten en ruim op tijd een borreltje. Beetje lui maar ook wel iets willen zien. Heb de culturele ontwikkeling van een bushokje, dus daar ga ik niet voor.
Verder houd ik me aanbevolen voor alle mogelijkheden… werkvakantie, vrijwilligerswerk, motorvakantie, auto- of vliegvakantie.
Het belangrijkste voor mij is dat het tussen mij en mijn reisgenoot enorm klikt.
Ik ben benieuwd!!!
Hey!
Ik ben net nieuw op deze site, omdat ik momenteel goed aan het nadenken ben wat ik wil gaan doen deze zomer. Ook ik ben vanaf begin juli 6 weken vrij en wil dit niet doorbrengen zonder een reis naar het buitenland.
Afgelopen drie zomers ben ik alleen met mijn rugzak op pad geweest. Dat klinkt indrukwekkender dan het is, maar het was enorm leuk en soms best eenzaam…Misschien kunnen we iets combineren???
O,ja…ik ben een single vrouw van 30 en heb nog niet bedacht wat ik wil.
Misschien tot mails…
Hoi Violalaan,
Om te kijken of we dezelfde gedachten hebben lijkt het me leuk te mailen. Kunnen we even wat meer info doorgeven… mijn adres is [EMAIL=“charly-210@hotmail.com”]charly-210@hotmail.com Tot mails.
Hoi, ik ben Heidi en las jullie oproep. Toeval bestaat niet! want ik ben opzoek naar enthousiaste mensen die met mij volgende ervaring willen delen!
Een avontuur in de Sinai woestijn, verblijf in Ghannah Lodge ga naar de site eens kijken ik denk dat alle commentaar dan overbodig wordt. http://www.ghannahlodge.net Ghannah Lodge is gebouwd op de plaats waar het verhaal van het boek “de jongen en de dolfijn” zich afspeelden. Het is gebouwd door een belgische vereniging Kids 4 Kids in het kader van een project voor duurzame ontwikkeling.
Er bestaan verschillende programma’s waar er kan bij aangesloten worden, zowel zwemmen met dolfijnen als woestijn ervaring of gewoon chillen en uitstapjes maken zoals bijvoorbeeld naar het welbekende Sint Catherina Klooster. Ik ben er zelf al verschillende keren geweest en ben er mijn hart verloren zowel aan de plaats als aan haar bevolking en dat ik medewerkster geworden ben van de vereniging. Ik kan wel vertellen dat iedereen dat ik al overtuigd heb enthousiast (en meer dan dat) terug is gekomen en de meeste zelfs meerdere keren terug gekomen zijn. Het is dus ook zo dat de plaatsen beperkt zijn en de vraag vrij groot is dus! dus altijd super leuk om 2 dames die graag reizen mee op avontuur te nemen. Er blijft natuurlijk heel veel waarover ik je zou kunnen vertellen maar het beste nog is om het zelf te beleven… Ik sta te popelen om nieuwe mensen in contact te brengen met deze magische plek en haar inwoners… Aarzel niet om me te contacteren mocht je nog vragen hebben [EMAIL=“van.dael.h@skynet.be”]van.dael.h@skynet.be
Groetjes
Heidi
Halle dames, ik ben zelf een 36-jarige vrouw, wil graag deze zomer naar Azië (Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand o.i.d.). Heb van ca. half juli tot ca. half aug beschikbaar. Rugzak mee lijkt me leuk.
Ik ben ook singel (43 jaar) en ga met de Motor een weekje naar Frankrijk, de Alpen in en dan naar rustige motor camping . Gezellige vrienden treffen, klein feestje bouwen, bbq, wat rondritjes maken, wat zwemmen en `n biertje .
Zin om mee te gaan?
Geen race motor maar lekker genieten.
Ben zeer benieuwd!!!