Gezellige reisgenoot gezocht!

In september wil ik een maandje gaan backpacken in Afrika of in Zuid-/Midden Amerika. De afgelopen jaren reisde ik samen met een vriendin, maar die gaat dit jaar met haar vriendje. Dus ben je tussen de 23 en 30 m/v, heb je ook al wat reizen achter de rug, hou je van actie afgewisseld met relaxen, ben je flexibel en heb je een positieve instelling (laat je je dag niet verpesten door een gemiste bus, gejatte trui), ben je makkelijk in de omgang, heb je je padi, heb je zin in een gezellige actieve vakantie, en lijkt het je leuk om met mij (25/v) een maandje op avontuur te gaan, laat dan iets horen.
Chantal :wink:

Beste reislustige type,

Voor het eerst wil ik ook op vakantie die anders is dan normaal, zeg maar. In eerste instantie wil ik best alleen gaan, maar als surfend op het net kwam ik Reisgenoten tegen. Heb een aantal reizen op m’n naam staan, zoals Corsica (eiland afgefietst) en Hurghada (padi gehaald). Omdat mijn werk het toelaat (ben fulltime regisseur bij de NCRV-ik bid niet voor het eten hoor) kan ik een maand weg zijn. Ik hou het nu even kort, maar mocht je meer willen weten dan vertel ik je graag meer! Iets over mezelf: 34 jaar, man en wonende in Utrecht. Groetjes, Ries!

Hoi, ik ben Heidi en las jullie oproep. Toeval bestaat niet! want ik ben opzoek naar enthousiaste mensen die met mij volgende ervaring willen delen!

Een avontuur in de Sinai woestijn, verblijf in Ghannah Lodge ga naar de site eens kijken ik denk dat alle commentaar dan overbodig wordt. http://www.ghannahlodge.net Ghannah Lodge is gebouwd op de plaats waar het verhaal van het boek “de jongen en de dolfijn” zich afspeelden. Het is gebouwd door een belgische vereniging Kids 4 Kids in het kader van een project voor duurzame ontwikkeling.

Er bestaan verschillende programma’s waar er kan bij aangesloten worden, zowel zwemmen met dolfijnen als woestijn ervaring of gewoon chillen en uitstapjes maken zoals bijvoorbeeld naar het welbekende Sint Catherina Klooster. Ik ben er zelf al verschillende keren geweest en ben er mijn hart verloren zowel aan de plaats als aan haar bevolking en dat ik medewerkster geworden ben van de vereniging. Ik kan wel vertellen dat iedereen dat ik al overtuigd heb enthousiast (en meer dan dat) terug is gekomen en de meeste zelfs meerdere keren terug gekomen zijn. Het is dus ook zo dat de plaatsen beperkt zijn en de vraag vrij groot is dus! dus altijd super leuk om 2 dames die graag reizen mee op avontuur te nemen. Er blijft natuurlijk heel veel waarover ik je zou kunnen vertellen maar het beste nog is om het zelf te beleven… Ik sta te popelen om nieuwe mensen in contact te brengen met deze magische plek en haar inwoners… Aarzel niet om me te contacteren mocht je nog vragen hebben [EMAIL=“van.dael.h@skynet.be”]van.dael.h@skynet.be

Groetjes
Heidi