Gezellig(e) reisgenootje(s) gezocht voor een maandje backpacken in zomer 2009!!

Aan alle reizigers die houden van: avontuur, cultuur, gezelligheid, plezier maken en nog véél meer!:slight_smile:

Ik ben Shalindra, 18 jaar en een gezellige, spontane en vrolijke eerstejaars rechtenstudente en ik zoek voor komende zomer één of meerdere gezellige reisgenootjes die met mij zin hebben ergens op deze aardbol een maandje te gaan backpacken! Ik ben nog nooit zo’n avontuur aangegaan, maar komende zomer wil ik dat zeker doen! Het lijkt me leuk als er mensen zijn die zin hebben met mij mee te gaan. In mijn omgeving heb ik nog geen mensen ontmoet die in zijn voor zo’n avontuurlijke reis. Dus daarom heb ik besloten om mij daar niet door te laten weerhouden en zoek ik nu via deze weg reisgenoten! Ik wil overal op de wereld nog naar toe, dus ik ben overal voor in! Mijn voorkeur gaat wel uit naar midden/zuid-amerika en zuid-oost azie, maar het lijkt mij ook hartstikke leuk om ergens anders naar toe te gaan! Voel je je aangetrokken tot mijn bericht, dan hoop ik gauw iets van je te horen!:nod:

Groetjes Shalindra!

Hey Hey,

Ik ben met precies hetzelfde idee bezig! Mij maakt het ook allemaal niet zoveel uit waar ik heen ga, als het maar gezellig is!
Ik ben wel een beetje ouder dan dat jij bent, maar dat maakt voor mij verder niet uit.
Wil je mijn mailadres: [EMAIL=“caro1111@hotmail.com”]caro1111@hotmail.com

Tot mails
Groetjes

Beste Shalinra,
Wat stoer dat je hebt besloten gewoon te gaan! Dat is de beste manier want als je maar blijft wcahten op anderen…

Het is een optie om met ioemand te gaan maar zelf wanneer je besluit alleen te gaan zul je binnen no time aansluiting vinden bij mensen met de zelfde ideeen als jij.

Indien je nog niet precies weet hoe of wat kijk dan eens op onze site: www.xtreme-gap.com. Wij bieden vele reismogelijkheden. Maar dan wel voor de avonturiers en sportievelingen. Bijvoorbeeld duikopleidingen. Je ontmoet veel mensen, bent heerlijk sportief bezig, doet ervaringen op voor het leven, de accommodatie is geregeld en het is goed in te passen wanneer je verder rond wilt reizen. Echt het is de moeite waard om even de site te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Debby Neeskens
xtreme Gap
info@xtreme-gap.com

wie wil met mij +/- een maandje ergens verweg backpacken komende zomer??

Hey!
ik zit ook al een tijdje met dat idee in mn hoofd. Ben ook eerstejaars student en 18 jaar. Het maakt mij niet echt uit waarnaartoe, wil gewoon veel zien! voeg me maar toe op msn:
[EMAIL=“wesp8@hotmail.com”]wesp8@hotmail.com misschien kunnen we daar nog verder praten;)
groeten wesley

lijkt me ook wel vet!

Hey Shalinra,

Ik (een meisje van 20 jaar, tweedejaars) ben ook van plan deze zomer te gaan backpacken. Ik wil heel graag naar Latijns Amerika. Toen ik 18 was ben ik al in Peru,en Bolivia en Argentinië geweest en nu wil ik graag naar bijvoorbeeld Ecuador en Venezuela. Ben jij nog steeds opzoek naar een reismaatje? Misschien dat we samen iets leuks kunnen bedenken!

Groetjes!
Marijn