Reisgenoot voor volgend jaar... een maand backpacken

Hey

ik ben Eva Janssen en 21 jaar. Graag wil ik volgend jaar voor een maand ofzo gaan backpacken… Nu wil ik dit het liefst niet alleen doen en ben dus op zoek naar jou die met mij meegaat.

Het maakt mij op zich niet zo heel veel uit bv, Indonesie, Thailand, Zuid-Afrika. Je kunt me mailen op [EMAIL=“eeffke@hotmail.com”]eeffke@hotmail.com

Groetjes Eva

Hoi eva,

Welke maand wil je op reis gaan?!

Groetjes! lieke

Hey meiden,

wil ook in 2009 gaan rondreizen en wel in Zuid en Midden-Amerika.

Ik weet niet wanneer jullie wilen gaan, maar misschien kunnen we een stuk samen doen?

groetjes,

Jessica

ik ben van plan om in oktober 2009 een half jaar te gaan reizen en wil beginnen in Maleisie!! Een reispartner voor de start van mijn reis vind ik wel fijn ja…dus als je toevallig die periode weg wil en ook naar dit mooie land…

groetjes,

Jimmy

Hey meiden,

Dit lijkt mij ook super leuk! Ben 21 jaar en zou ook graag naar Thailand of Zuid Midden Amerika willen bekijken;-)

Groetjes,

Viki

Leuk zoveel reacties!

Ik ben van plan in Januari 2008 vanaf Buenos Aires te gaan reizen richting Brazilië en daarna langs de kust omhoog, vervolgens Venezuela en daarna door naar Midden-Amerika. Wil rond eind april/ mei weer terug richting NL.
Ik hou van natuur, cultuur, lekker eten, drinken, strand, snorkelen, muziek, uitgaan. Kortom met mij kan je alle kanten op!
Dus als je denkt, leuk! mail me op [EMAIL=“jess_v27@hotmail.com”]jess_v27@hotmail.com

groetjes,

Jessica

Hey allemaal,

leuk al die berichtjes… Ik heb alles even stil moeten leggen, maar ben zeker nog niet uit de lucht… Weet niet of er iemand al vaste plannen heeft, maar als er nog iemand is waarmee we misschien kunnen kijken of er samen wat te beginnen is, laat het me dan weten…

Groetjes Eva

Hey mensen,

Ik wil volgend jaar ook ons kikkerlandje voor een paar weken/maanden verlaten. Het liefts vanaf aug. sept.
Ik ben 24 en zit ff in dubio, want ik zit te twijfelen tussen Nieuw Zeeland en Azie/Midden-Amerika…
Maar ik wil sowieso weg!

Laat maar weten of jullie al concrete plannen hebben en evt. een reisgenoot willen hebben!

Mail me maar: [EMAIL=“j_vschaik@hotmail.com”]j_vschaik@hotmail.com

-x-
Jess

Hoi Eva.

Ik vroeg me af hoe het er voor staat met jouw plannen… Ik ben nog op
zoek naar een reisgenootje voor Jan 2009… Ik heb al een oproep geplaats voor Zuid Amerika, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, ik wil gewoon graag even er tussenuit. Misschien kunnen we samen een leuk plan maken?
Groetjes Andrea

Hey allemaal,

Ik ben Sanne, 20 jaar en ik wil half feb/half maart een maandje gaan rondreizen in Thailand. Gewoon een ticketboeken en gaan!

Ik heb wel een beetje de dingen in mijn hoofd die ik wil gaan zien, oa de full moon party en nog wat meer maar dat valt allemaal wel te bespreken denk ik.

Is er iemand die zich kan vinden in mijn plannen en gezellig mee wilt gaan?

Groetjes,

Sanne