Reisgenoot gezocht (M/V) voor backpacken in Maleisie/Vietnam in januari en februari

Hoi allemaal,

Ik ben Renate en ik ben op zoek naar een reisgenootje voor mijn backpack reis die in de planning staat.
Mijn idee is om Maleisie en Vietnam te bezoeken gedurende de maanden januari en februari 2014.
Omdat het mijn eerste reis alleen is vind ik het best spannend en lijkt het me fijn om samen met iemand te starten en het backpacken een beetje te leren kennen. We hoeven dan niet de gehele reis samen af te leggen maar als het goed klikt kan dat natuurlijk wel.

Ik ben tegen die tijd 23 jaar en mijn contract loopt af. Vandaar dat dit voor mij het moment is om weg te gaan!

Is er iemand die ditzelfde idee in zijn hoofd heeft en met mij mee zou willen?

Groetjes Renate

Hey Renate,

Doordat ik klaar ben met mijn opleiding, wil ik graag op reis.
Ik zie alleen in jouw verhaal dat je twee maanden wil, maar ik zou graag op reis gaan voor 6 maanden, maar misschien kunnen we een deel van die tijd samen reizen?

Groetjes,
Evanne

Hoi Renate,

Ik heb ook plannen om te gaan reizen in Azië, heb niet een specifieke voorkeur qua land.
Wel zou ik graag al in december weg gaan omdat dit met werk beter uit komt.
Is dat voor jou ook een optie?
Ik ben 25 jaar en vind het vooral leuk om lekker in de cultuur op te gaan, veel te zien en te ondernemen.
Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Karin

Hoi!
Ik wil echt in januari vertrekken, heb ook al een ticket geboekt. Mijn contract loopt eind december af en dus kan ik ook niet eerder weg.
We kunnen wel een deel van de tijd samen reizen! Ik ben vanaf 8 januari in Maleisie te vinden. Hoe staan jullie daar tegenover, Evanne en Karin?

Groetjes Renate

Hoi Renate,

In verband met werk kan ik niet zo lang weg en denk dat ik dus half januari alweer terug moet.
We kunnen altijd contact houden. Misschien is het inderdaad nog een optie om nog even samen op te trekken.
Als ik mijn plannen meer concreet heb hoor je het wel :slight_smile:

Groetjes Karin