Backpacken reismaatje Indonesie / Maleisie gezocht

Hoihoi!

Na een half jaar vrijwilligerswerk ga ik een half jaar backpacken door indonesie/maleisie. vanaf maart 2013 tot augustus 2013 ongeveer.

Vind het heerlijk om alleen te reizen maar zou het ook eigenlijk heel tof vinden om met een maatje op avontuur te gaan! hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen we dan maar he?!

Wat over mij:
22 jaar, ben verpleegkundige van beroep en heb besloten om een jaar te gaan wieberen gewoon omdat het kan. Heerlijk veel van de wereld zien. Houd van out-of-the-box travelling. Oftewel vooral niet al te toeristische plekken opzoeken maar gewoon gaan, genieten, zien, doen.
Houd van avontuur (ik ga ook gerust een dagje paragliden:dope:) en reis low-budget. Hoef niet elke dag uit eten en te slapen in 3* hostels. We zien wel…:zon02:

Als je rond deze tijd ook van plan bent door indonesie/maleisie te trekken, en je hebt interesse in een maatje, let me know!!

Liefs,
Roosmarijn

Hoi Roosmarijn,

Ik zoek nog wel een reisgenootje voor Maleisie.
Misschien interesse? Ik vertrek wel al 17 februari richting KL.
Misschien iets te vroeg?
Ben 21 jaar, afgestudeerd aan de pabo en na een half jaartje gewerkt te hebben heb ik zin in avontuur!
Mijn ideeen over reizen sluiten bij je aan, dus misschien kunnen we onze plannen eens naast elkaar leggen?

Groetjes Lotte

Hey,
Ik kom begin februari aan in Maleisie via Thailand, wil dan ongeveer een maand door Maleisie reizen en ook nog een paar dagen naar Singapore. Begin maart wil ik dan door naar Indonesie, sumatra, java, bali, lombok en evt gili. 31 maart vlieg ik vanuit Bali weer terug naar Bangkok. Weet niet of jij al op korte termijn je reis wilt beginnen?

Groetjes Nicole

Hey Lotte!,
Bedankt voor je reactie. Gaaf dat je naar maleisie gaat! Avontuur zul je zeker vinden :wink: