Backpacken reismaatje Indonesie / Maleisie gezocht

Hoihoi!

Na een half jaar vrijwilligerswerk ga ik een half jaar backpacken door indonesie/maleisie. vanaf maart 2013 tot augustus 2013 ongeveer.

Vind het heerlijk om alleen te reizen maar zou het ook eigenlijk heel tof vinden om met een maatje op avontuur te gaan! hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen we dan maar he?!

Wat over mij:
22 jaar, ben verpleegkundige van beroep en heb besloten om een jaar te gaan wieberen gewoon omdat het kan. Heerlijk veel van de wereld zien. Houd van out-of-the-box travelling. Oftewel vooral niet al te toeristische plekken opzoeken maar gewoon gaan, genieten, zien, doen.
Houd van avontuur (ik ga ook gerust een dagje paragliden:dope:) en reis low-budget. Hoef niet elke dag uit eten en te slapen in 3* hostels. We zien wel…:zon02:

Als je rond deze tijd ook van plan bent door indonesie/maleisie te trekken, en je hebt interesse in een maatje, let me know!!

Liefs,
Roosmarijn

Hoi Roosmarijn,

Ik zoek nog wel een reisgenootje voor Maleisie.
Misschien interesse? Ik vertrek wel al 17 februari richting KL.
Misschien iets te vroeg?
Ben 21 jaar, afgestudeerd aan de pabo en na een half jaartje gewerkt te hebben heb ik zin in avontuur!
Mijn ideeen over reizen sluiten bij je aan, dus misschien kunnen we onze plannen eens naast elkaar leggen?

Groetjes Lotte

Hey,
Ik kom begin februari aan in Maleisie via Thailand, wil dan ongeveer een maand door Maleisie reizen en ook nog een paar dagen naar Singapore. Begin maart wil ik dan door naar Indonesie, sumatra, java, bali, lombok en evt gili. 31 maart vlieg ik vanuit Bali weer terug naar Bangkok. Weet niet of jij al op korte termijn je reis wilt beginnen?

Groetjes Nicole

Hey Lotte!,
Bedankt voor je reactie. Gaaf dat je naar maleisie gaat! Avontuur zul je zeker vinden :wink:
Lees dat je 17 februari al naar KL gaat. Ik ben echter tot 16 maart nog in Vietnam en mijn broer komt me gezellig opzoeken aangezien ik zo lang van huis ben. Dus voor nu is mijn planning dat ik pas eind maart begin april richting Maleisie vertrek. Ben je er dan nog en zo ja waar? Mocht je alsnog interesse hebben, stuur me even een priveberichtje dan geef ik je mijn e-mailadres dat gaat beter dan.

Anywayz, Have fun!!! Super veel plezier in elk geval!
Groetjes,
Roosmarijn

Hey Nicole!

Inmiddels zijn mijn plannen gewijzigd. Mijn broer komt mij opzoeken in Vietnam dus daar blijf ik nog tot eind maart/begin april.
Dan gaat mijn reis voort naar maleisie en daarna indonesie. Ik weet niet of we elkaar nog kunnen meeten dan?
Laat maar weten of dat nog past binnen jouw bereik. Leuk dat je hebt gereageerd en heeeeel veel plezier in Indonesie. Je gaat echt eilandhoppen zo te zien. Stoer!!

Groetjes!!
Roosmarijn

Heey,
Ah wanneer jij naar Maleisie en Indonesie gaat ben ik er al geweest en weer terug in Thailand voor een paar dagen en dan vlieg ik 17 april naar Australie. Helaas kunnen we dan niet ergens meeten. Wel leuk trouwens dat je broer je komt opzoeken, heel veel plezier daar!

Reisgroetjes vanuit Cambodja :wink:

Hey Roosmarijn,

Ik kan niet zo goed uit aan je reisplannen :), maar ik zou half april naar Indonesië vertrekken en dan naar Maleisië gaan, dat is wel de tegenovergestelde richting, maar mss dat we ergens kunnen afspreken? :slight_smile:

Grtjs
Isabelle