Reisgenoot gezocht voor backpacken in de zomervakantie (Azie)

Hai allemaal,

Ik ben Barbara, 21 jaar en woon in Eindhoven. Deze zomer wil ik gaan backpacken in Azie, en ben nog op zoek naar een reisgenootje die (een deel) van de reis samen met mij wil afleggen. Ik heb geen specifiek land waar ik per se heen wil, mij lijkt meerdere landen leuk dus dit kunnen we altijd bespreken!

Ik ben op zoek naar iemand die net als mij, makkelijk in de omgang is, wel van een feestje houd maar niet iedere avond. Wil vooral genieten van de cultuur/natuur daar en veel zien. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en niet een al te strakke planning aan te houden. Wel zoek ik iemand die een beetje van mijn leeftijd is (21, in de zomer 22 jaar). Ik heb vakantie tussen 15 juli en 27 augustus, binnen die periode wil ik gaan, welke weken maakt ip niet veel uit.

Dusss ben je nog op zoek naar een reisgenootje en herken je jezelf hierin, stuur een berichtje :slight_smile:

Groetjes

Hallo Barbara!

Ik wil deze zomer ook lekker gaan backpacken ik wil graag Thailand, Cambodja en Vietnam. Ik ben in mei 23 jaar en woon in Groningen. Ik vind feesten heel leuk maar ook uitstapjes maken en dergelijke. Ben jij ook geiïntresseerd in deze reis laat mij het weten.

Groetjes Nina

Haii Barbara,
Ik ben Danique 20 jaar oud en woonachtig in het brabantse dorpje Veghel.
Omdat ik deze zomer tussen het studeren door graag wil gaan reizen ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot die ervan houd om rond te reizen cultuur&natuur leuk vind maar ook zo af en toe lekker tussendoor even een dagje strand leuk vind.
Ik wil graag deze zomer naar Thailand om daar rond te reizen, ik had zelf de periode van 20 juli tm 20 augustus ongeveer in gedacht. Ik zou het wel leuk vinden als je van te voren af wil spraken om samen plannen te maken voor de reis. Ik ken zelf iemand die al heel vaak in Thailand is geweest en dus ook wil helpen met het regelen van de reis als we dat fijn vinden. Ik hoor graag iets van je , je mag me altijd mailen (danique-stoks@live.nl) of appe (0642713705). Ik hoor het wel en wie weet gaan we er een hele leuke reis van maken!
Groetjes Danique