Hallo! Ik ben een gezellige meid, 19 jaar oud, en ben op zoek naar iemand die het leuk vind om een week of 4/5 met mij rond te reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar zuid-afrika of azië. Maar mocht iemand een beter idee hebben, dan ben ik daar ook voor in! Afgelopen zomer ben ik in Midden-Amerika wezen rondreizen en dat vond ik zo leuk dat ik nu weer weg wil. Maar helaas is er niemand in mijn omgeving die zin en geld heeft om mee te gaan!
Laat me weten als je ook iemand zoekt om mee te reizen of als je een goed idee hebt!
Hoi Deidre!
Ik ben Shalindra, 18 jaar en eerstejaars rechtenstudente. Ik zou komende zomer ook graag een avontuurlijke verre reis willen maken. Ik heb dit nog niet eerder gedaan, maar nu vind ik de tijd rijp om wat meer van de wereld dan Europa te gaan zien. Zelf zit ik ook te denken aan een week of 4 rond reizen. De laatste tijd droomde mijn gedachten vaak af naar Brazilië. Maar eignelijk maakt het mij niet veel uit. Ik wil overal nog heen! Zuid-Oost Azië trekt mij ook heel erg. Zoals jij ook zegt heb ik ook in mijn omgeving nog niemand ontmoet die zo’n avontuur wil beleven. Lijkt me leuk iets van je te horen! Wie weet belanden we samen (of met meer) komende zomer ergens ver weg!
hoi Deidre en Shalinra!
ik ben vorige jaar 3 weken naar Cuba geweest, was egt geweldig! ik was in eerste instantie alleen maar had ook via wereldwijzer een reisgenootje gevonden.
ik wil dit jaar weer ergens ver weg lekker 3/4 weken backpacken! en de wereld te ontdekken. een vriend van mij wil wellicht ook mee, het lijkt me wel wat om dit jaar in een leuk groepje te gaan? of ergens meeten ofzo…
nou ik ben benieuwd naar jullie ideen!
hier mijn Hyves profiel zodat jullie een beetje een idruk van mij hebben: http://khashayar88.hyves.nl/ jullie ook hyves?
nou ik hoor graag van jullie…
Hoi Khashayar (en Deidre nog steeds natuurlijk)! Klinkt inderdaad ook leuk om met een groepje te gaan. Heel gezellig! Ik heb nog niet echt veel ideeën, ik wil overal buiten Europa naar toe, dus het maakt mij niet echt uit. Zuid-Amerika en Azië trekken mij wel extra aan. Dus ik zou het heel gaaf vinden om daar een weekje of vier te backpacken! Bijvoorbeeld van Bangkok door Cambodja naar Ho Chi Minh in Vietnam (zit wat rond te kijken op de kaart van de wereld:)) Wat hebben jullie zoal in gedachten?
Mijn hyves is http://Shalindra.hyves.nl/
ik ga in juli vrijwilligerswerk doen in kaapstad. Daarna wil ik erg graag gaan reizen, maar niet alleen.
Als het jullie iets lijkt om in augustus met de bazbus van kaapstad naar port elizabeth, durban, swaziland, nelspruit (krugerpark) en j’burg te gaan, ben je van harte welkom.
Een ticket voor 21 dagen met de bazbus kost ongeveer 220 euro en die zet je af bij verschillende hostels. Je mag zelf bepalen wanneer je gaat, hoelang je overal blijft en welke kant je op gaat.