Ga je met me mee ?

Hallo allemaal,

Ik zoek een reisgenootje, alleen is ook maar alleen (wel lekker rustig maar ach). Mijn reis begint in maart en eindigd… uh ticket is een jaar geldig.

Mijn bedoeling is om eerst naar Zuid-Arika te gaan. Een groepsrondreis lijkt me eigenlijk wel super. Beetje de mooie dieren en natuur bekijken. Vervolgens zou ik graag meedoen met een vrijwilligersproject. Daarna ga ik naar India. Hier wil ik 2 maanden blijven en ook een vrijwilligersproject doen. Daarna wil ik andere landen in Azie bezoeken. Deze zijn optioneel dus leuke suggesties…? Na Azie staat Australie op de agenda. Hier wil/moet ik in juli zijn. Daarna wil ik naar Nieuw-Zeeland en en weekje Fiji (nu we er toch zijn). Daarna vlieg ik door naar LA. Ik wil heel graag naar Noord Amerika. Alaska en Canada lijken me geweldig. Dan wordt het voor mij tijd om weer eens naar huis te gaan. Denk dat ik tegen die tijd ook wel aardig wat rugpijn heb van die rugzak.

Maar goed wie heeft er plannen die enigsinds overeen komen met de mijne, en zou het leuk vinden om een stukje samen te reizen:). Let me know.

Hoi!
Ik wil ook graag rond maart/april een rondreis door zuid-afrika gaan doen.
Ik zit te denken om dit met organisatie Djoser te doen maar alles staat nog open, heb jij al een idee? Ik ben namelijk ook alleen dus ik zou een reis maatje van mijn leeftijd ook erg gezellig vinden! Je andere plannen lijken me ook leuk, maar ik weet nog niet of ik voor die tijd zoveel geld bij elkaar gespaard kan krijgen, en ik heb ook niet zo lang de tijd als jij want ik moet volgend jaar weer gaan studeren (ben dit jaar gestopt).
Maar als het je leuk lijkt om te kijken of we bij dezelfde rondreis terecht kunnen komen moet je het maar laten weten!

Groetjes Laura