Vakantiemaatje gezocht voor de zomervakantie 2011

Hallo,

Ik ben Florence, 26 jaar en opzoek naar een vakantiemaatje om samen in de zomer van 2011 op reis te gaan. Zelf heb ik minder interesse in de reeds bestaande groepsvakanties en wil graag zelf het avontuur beleven.

Mijn planning is om twee tot drie weken op pad te gaan, dus een niet Europese bestemming zit er zeker in, graag zelfs! Mijn ideale vakantie bestaat uit heel wat afwisseling waarin cultuur, natuur, ontspanning, uitgaan, etc. centraal staat. Op dit moment heb ik globaal wat ideeën over welke bestemming interessant zou kunnen zijn, maar wil zeker met jou samen hierover brainstormen en onze gedachte verenigen. Aangezien ik werkzaam ben in het onderwijs, ben ik wel gebonden aan de schoolvakantie vanaf 9 juli t/m 25 augustus.

Mocht je het leuk lijken om met mij samen het avontuur te beleven, schroom dan niet en stuur een berichtje naar mij. Dan kunnen we elkaar eerst wat beter leren kennen en wellicht vervolgens onze reisplannen smeden.

Hoi Florence,

Ik ben Marleen, 24, ik zit ook in het onderwijs.

Ik zoek al een tijdje iemand om aankomende zomer 3 a 4 weken mee door Marokko te reizen. Als tweede keuze staat Italië ook nog op mijn lijstje, maar eigenlijk ben ik ook in voor een andere bestemming als je een goed idee hebt.

Mijn email adres is: [EMAIL=“Buijsmarleen@hotmail.com”]Buijsmarleen@hotmail.com

Ik hoop van je te horen.

Groetjes Marleen

dag florance en marleen,

Ik zelf zoek ook een vakantie maatje voor deze zomer, ik ben wel iets ouder, begin 30, maar zie er wel wat jonger uit :slight_smile:

Ik zou het liefst ook 2 weken op vakantie willen gaan, buiten europa is prima,hangt wel een beetje van het budget af.
Maar Italie en of Griekenland klinken ook prima, heerlijk wijntjes drinken op het strand, ik zeg, goed plan.

Marokko ken ik al want dat is mijn vader land, (erg mooi overigens,) maar bloedje heet in de zomer, ik kan je zeker aanraden om het land te bezoeken in de lente is marokko op haar mooist.

Mocht er interesse zijn om een keer kennis te maken, dan kan je mij mailen lunaluna76@yahoo.com ik kijk ook nog even verder rond hier, misschien tot spreek groeten :slight_smile:

Hallo,

Ik zoek ook een vakantiemaatje voor de maand augustus ik kan 1 week vakantie krijgen maar dat kan ik misschien uitbreiden tot 10 dagen.
Ik ben 27 jaar en ik zoek een vakantie waar ik kan relaxen zon/strand en een beetje cultuur opsnuiven het liefst binnen Europa buiten de Eu geen probleem maar ligt ook aan het budget.

Ik ben een gezellige meid en zoek ook gezellige meiden (geen mannen) om een heerlijk rustig, relaxte zonnige vakantie mee te vieren.

Hoi,

Leuk om je bricht te lezen. Ik moet zeggen dat ik zeker een rustige en relaxte vakantie kan waarderen, maar ben op dit moment vooral opzoek naar een vakantie waarin ik veel ga zien van de wereld in combinatie met wat rust tussendoor. Ik weet niet of dat voor jou wellicht ook een mogelijkheid is. Zelf dacht ik dan ook meer aan landen als Amerika, Cuba, Thailand en Maleisië.

Groetjes,
Florence

Dag Florance,
Lijkt mij ook prima, maar daar heb ik het helaas het budget niet voor,al lijkt mij dit een leuk idee voor een eerst volgende keer. Dus misschien kunnen we contact onderhouden ?

Ik ben nu aan het mailen met een paar dames,over een mogelijke vakantie naar ibiza of griekenland ook relaxen en lekker uit gaat (niet elke dag hoor).

Wie zin heeft om in deze mailwisseling aan te sluiten om te kijken of het ook wat is, je kan mij een berichtje sturen naar lunaluna76@yahoo.com

Hoi Florence, ik zag zojuist je bericht en ook ik ben opzoek naar een vakantiemaatje om samen mee op reis te gaan. Een groepsvakantie zie ik zelf ook niet zo zitten.

Ik weet niet of je inmiddels al plannen hebt…laat anders maar even iets weten!!

Hoi Maud,

Leuk om je bericht te lezen. Ik heb inmiddels nog geen plannen gemaakt en heb dus nog heel wat mogelijkheden voor aanstaande zomer.
Misschien heb je zelf al wat ideetjes en ben dan ook zeer benieuwd naar jou interesse en eventueel voorkeuren.

Groetjes,

Florenc