Reisgenootje gezocht naar mediteraans land deze zomer

Hallo allemaal,

ik ben een 28 jarige meid die heel veel zin heeft om deze zomer op vakantie te gaan. Normaal gesproken ga ik met mn vriendinnen. Dit jaar gaat dat niet lukken door zwangerschappen, werk, prille relaties etc.

Heb in t verleden al heel wat gereisd en dan vooral verre cultuur/natuurreizen.
Deze vakantie heb ik echt behoefte aan een ander soort vakantie; een paar weken lekker genieten, terrasjes pakken, feesten/uitgaan, dansen, uit eten, af en toe shoppen, beetje cultuur snuiven/omgeving verkennen en lekker op strand liggen.

Als jij ergens deze zomer in juli, aug of september bijv. ook 8 dagen zin hebt om ertussen uit te gaan en de zon op te zoeken; let me know, dan kunnen we misschien samen!

Als vakantiebestemmingen zat ik aan: Mallorca, Ibiza, Italie of Griekenland te denken, maar suggesties zijn welkom!

Nou ik ben bernieuwd naar jullie reacties! O ja; mijn voorkeur gaat uit naar een dame, maar een leuke spontane knul is ook welkom hoor.

Groetjes Ramona

Hoi Ramona,

Tot op heden heb ik slechts 3 van de 6 continenten bezocht en moet zeggen dat ik nog veel meer wil zien. Persoonlijk zou ik het liefste naar noord-amerika gaan om daar kennis te maken met de verschillende culturen maar zeker ook de verschillende landschappen. Graag zou ik per auto liefst van een tour willen maken die zich langs route 66 voert. Ik zou het snelle leven van LA, het droge leven van Las Vegas en de hoge bomen in Canada willen zien c.q. beleven.

Ik woon in Amsterdam en werk ind e verslavingszorg en ben helaas beperkt in mijn vakantiedagen. Ik kan maximaal een maand erop uit trekken, wat er in feite op neer komt dat dit 3 weken zullen zijn. Desalniettemin ben ik zeer van zins om welke bestemming dan ook te gaan verkennen. Verder ben ik opgeruimd van geest, sociaal cohorent, innemend, emphatisch sterk, cultuurminnend en zeer enthouiast. Hoop van je te vernemen, groet roy

Oja, msn is [EMAIL=“surotoni@hotmail.com”]surotoni@hotmail.com

Hoi Ramona,

Ik ben zelf van plan in september 2 weken met vakantie te gaan. Normaal ga ik elk jaar naar Umbrie (midden Italie), maar zou graag nu wat meer willen zien van zuid-europa.

Ik ben 26 (bijna 27) jaar, woon in Amsterdam en zit net als jij met het probleem dat geen een van de vriendinnen kan…

Laat mij maar weten of je al een reisgenootje hebt gevonden en aan wat voor vakantie je zat te denken.

groetjes,
Laura

Hallo Ramona,

Je vakantieplannen sprekken me erg aan en mijn voorkeur gaat uit naar Ibiza!!! Ik ben vrij van 30 juni t/m 12 juli!!!

Ik ben trouwens Marjolein, kom uit Alkmaar, ben 27 jaar en hou wel van een feestje!!!

Groetjes Marjolein

Hoi Ramona,
ik ga in juli naar Egypte. Ik ga met een groep, maar ben zelf alleen in die groep (Shoestring). Heb je evt. zin om mee te gaan? Ik ben wel een man, 30 jaar, en natuurlijk heel spontaan.
Groetjes,
Rob

Hai Ramona,

Heel apart zo, maar misschien is het wel hartstikke leuk. Ik heb namelijk al een tijdje een week vrij gereserveerd in september van 23-30 september zodat ik naar Ibiza kan gaan. Ben zelf groot fan van dit fantastische eiland en ik las dat dit eilandje ook tussen jouw voorkeuren stond.

Mijn naam is Laura, ben ook 28 jaar en heb bijster veel zin in dat weekje weg, maar net als jij krijg ik gewoon geen mensen mee dit jaar…of de financiele middelen zitten in de weg, of de vakantieperiode komt niet overeen enz, enz…zo jammer want heb er zo’n zin. De reden waarom ik die week heb uitgekozen is omdat op 27 september de closing party is van F*** me I’m Famous van David guetta plaatsvindt…waar ik reuzegroot fan van ben :slight_smile:

Als ik een weekje weg zou gaan , ga ik voornamelijk voor het strand, lekker bruin bakken, lekker terrasjes op, cocktailtje, sangriaatje heerlijk.

Ik heb ook al een leuke aanbieding gespot op het internet om voor 400 euro 8 dagen naar Ibiza te kunnen, niet slecht dacht ik zo :smiley:

Maar goed, misschien heb je je vakantie inmiddels al lang gehad, maar mocht dat niet zo zijn dan is het misschien leuk om wat meer van elkaar te weten te komen om te kijken of het leuk is om samen de boel daar onveilig te maken:nod:

Ik hoop in elk geval wat te horen, lijkt me leuk. misschien heb je msn of hyves en kunnen we zo es wat meer kletsen over wensen enzo:)

Groetjes Laura

Hoi,

Ik ben een serieuze, normale jongen van 27 jaar uit Overijssel en zoek ook nog een reisgenootje (voorkeur v) of wil een groep vormen om samen te gaan.

Ik heb de eerste 3 weken van augustus vakantie.

Mijn voorkeur gaat uit naar een combinatie van zon, zee, strand, rondtoeren, natuur, cultuur, sportief bezig zijn, terrasje pakken en bourgondisch genieten.

Ik ben geen feestbeest en houd er niet van om tot in de vroege uurtjes te gaan stappen.

Mochten mensen interesse hebben dan hoor ik het wel, vrijblijvend mailen kan altijd naar formulahitzone@hotmail.com

Groetjes,

Hitzone

Oh ja, ik zal voor de handigheid ook even mijn emailadres achterlaten:)
[EMAIL=“lauralive@hotmail.com”]lauralive@hotmail.com.

Ik ben benieuwd:)
Ramona, als jij inmiddels al een leuke vakantie hebt gehad of op de rit hebt en alles al hebt geregeld dan richt ik mij bij deze meteen aan de andere bezoekers van dit forum.

Mocht er iemand interesse hebben in een weekje Ibiza van 23 tot 30 september dan hoor ik het graag. Lijkt me wel spannend om met eimand op reis te gaan die je eigenlijk helemaal niet kent , maar goed, wie weet!

Dussss zin, in zon, zee, strand, terrasje, drankjes, lekker eten, en lekker op stap, gooi het in de groep:)

Nog een keer groetjes Laura

Hola allemaal,
Daar ik in spanje woon en heb vernomen dat de stranden van Ibiza bijna helemaal zijn gesloten wegens een schip dat is gezonken met peroleum en het eiland heeft vervuild met ruwe olie en er vele stranden niet bereikbaar zijn,kijk even voor info op internet of de laatste nieuwsberichten.

Bij ons kan ook een leuke meid op vakantie komen we wonen op 600m van het strand,in een leuk dorpje,laat even mijn mail achter(liever vrouwen )
[EMAIL=“anaymarc69@hotmail.com”]anaymarc69@hotmail.com

Hoi stel uit spanje,

Nu toch maar even een reactie richting jullie. Dank voor de info over de stranden van Ibiza. Ik heb het gelezen en zie dat de stranden (3 in totaal) een week gesloten zullen zijn en ruim een maand nodig hebben om het water weer helder te krijgen. aangezien ik eind september weg zou willen heb ik daar in elk geval geen last meer van :slight_smile:

Daarnaast heb ik het idee dat jullie bijbedoelingen hebben met jullie postings. Allemaal prima, ieder zijn eigen maar ik denk dat jullie op dit forum niet bijster veel reacties zullen krijgen. Ik zou het meer richting contactadvertenties zoeken!

Groetjes Laura

Hola Laura,
Graag gedaan over die info over Ibiza hoor,tegen september zal het wel opgeruimd zijn daar in Ibiza,alvast bedankt voor het berichtje.

wat die bijbedoelingen zijn?nou even open kaart spelen,zouden het leuk vinden een meid uit te nodigen bij ons in spanje,die wat erotisch aangelegd is en wil genieten van zon zee en liefde,reis heen en terug en verblijf inbegrepen,hopelijk ontvangen we reacties,maar nu weet je in alle geval meer van ons,groetjes uit het warme spanje,
Marc en Ana

al iemand gevonden?

groetjes jeroen

Ik heb nog geen concrete plannen…

hey hoi

ik ben jeroen, ben 35, en wil erg graag je vakantie maatje zijn, ha ha

groetjes jeroen

jeroen_pereboom@hotmail.com

Hoi Ramona,

Is het al gelukt om te vinden voor je vakantie? Ik ga graag mee!

Groetjes Ingrid :vak02:

Hoi.
Ik ben vrij in augustus en zoek ook nog iemand om op vakantie te gaan. Jou oproep sprak mij wel aan vandaar deze reactie. Dit is mij eerste bezoek op deze site dus vergeef me als ik iets niet goed doe…
Ik ben trouwens 29 jr en woon in Groningen.
Nick.