Gezellige reisgenote gezocht voor zomervakantie!

Hoihoi!

Zoals zovelen hier ben ook ik op zoek naar een reisgenoot voor de zomervakantie! Sinds kort ben ik weer single dus zijn de reisplannen nogal in het water gevallen… :smirk:

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen plannen waar ik nou toe zou willen maar ik heb wel wat ideetjes (maar iets anders is uiteraard welkom!):
-Een actieve vakantie bij Labyrinth of iets dergelijks
-Een one-country pass (een treinticket voor onbeperkt reizen) voor een bepaald land (frankrijk, oostenrijk?) en daar een aantal leuke plaatsen bezoeken!
-Een goedkope busreis met Eurolines boeken naar een mooie plaats en van daaruit de omgeving verkennen.

Maar kom dus gerust met nog leukere ideeen! Ik ben alleen totaal geen uitgaanstype en wil dus wel echt graag iets van het land zien met natuurlijk af en toe een dagje strand ofzo! :smiley:

Ohja, ik ben 20 jaar en zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd die zin in heeft in een avontuurlijke vakantie!

Hopelijk tot spreeks!

ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra

Hey,

Ik mag dan wel ietsje ouder zijn, vrijgezel(lige) jonge man van 28 jaar, maar dat mag de pret niet drukken. Het lijkt mij leuk om te gaan eiland hoppen op de Azoren. verderop heb ik een advertentie op deze site geplaatst. je kunt ook kijken op www.visitazores.org/media/holanda.pdf om een indruk te krijgen van de eilanden. Zelf ben ik ook geen echt uitgaanstype, maar hou wel van het avontuurlijke.

Ik hoor graag wat van je, [EMAIL=“jorgenderuijter@hotmail.com”]jorgenderuijter@hotmail.com

groetjes Jörgen

hey!
ik ga van 12 tem 20 sept alleen naar Schotland. Het is geboekt via ryanair voor geen €60. Daar zou ik de trein willen nemen naar de natuur om er lekker te wandelen en met de tent rond te trekken.
Zelf ben ik student van 23jaar (m) en al ervaren in dit soort tripjes.

Groetjes en hopelijk tot hoors - firsthightower@hotmail.com

Hoi allemaal,

sorry voor de late reactie maar ik kom net terug van mijn twee weken durende vakantie naar Italie en Kroatie! Ik heb dus al een reisgenoot gevonden… Succes met zoeken in ieder geval!