ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf 13-08-07 vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is [EMAIL=“icygirl_7@hotmail.com”]icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra
Hey!
Hoe lang wil je reizen en wanneer wil je ongeveer vertrekken?
Ik wil de tweede week van januari (2008) met **iemand **voor een week of drie ergens heen. Dus ik zoek anderen die ook plannen hebben. Ik ben een jongen van 19 jaar en studeer momenteel rechten aan de universiteit van Leiden. Het liefst ga ik ver weg (Cuba, Gambia, Nieuw-Zeeland, Aziatische bestemmingen), maar alles is eventueel mogelijk. Hoop t.z.t. ook rijbewijs te hebben.
Greetz,
Wouter v. Kuijk
ja maar volgende jaar ga ik naar mijn land (Ghana)dus als het je wat lijkt vind ik goed om samen te gaan.
Hey!!
Ik ben dan ook 16 jaar en doe momenteel havo, 4ejaars en toevallig ook op zoek naar een reisgenoot, Ik las dat je eigenlijk iemand zocht die wat ouder is maar mijn voorkeur gaat toevallig ook uit naar Italie of anders Spanje. Ik mag van mij ouders ook alleen maar lijkt me toch gezelliger om met iemand anders samen te gaan. En ga je trouwens de hele zomer op vakantie of een aantal weken? Ik hoor het nog wel.
Liefs