ik kom er vandaag achter dat ik eigenlijk best een weekje naar de zon wil!! ff chillen en stappen, mn vrienden hebben allemaal al geboekt (late reactie van me), dus wellicht dat hier iemand ook graag ff een weekje weg wil, weet je het maakt me niet zoveel uit wie je bent, jongen of meisje, als je maar een beetje gezellig bent en het een beetje klikt.
dus als je interesse hebt, stuur me ff een berichtje, kunnen we snel ff afspreken om door te spreken.
ik hoor het wel.
Ik heb tot 3 augustus nog de tijd voor dingen te doen. Maar vroeg me eigenlijk eerst even af wie je bent, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Misschien dat ik nm. ook wel een paar dagen weg wil. Met t vliegtuig of met de auto…
Als je wil weten wie ik ben kan je alvast kijken rbeijers.hyves.nl
ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is [EMAIL=“icygirl_7@hotmail.com”]icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra