Ik ben zelf 25, juf en woon in Haarlem. Ik ben vanaf nu nog 4 weken vrij en wil graag een weekje naar de zon. Ik houd van op het strand liggen, zwemmen, terrasjes pakken en stappen(maar dat hoeft niet). Ik zou ook wel willen snorkelen en misschien een beetje leren surfen, maar wil ook wel lekker relaxen. Ik zoek iemand van ± 25-35 die ook houdt van lol maken!! Laat wat van je horen…
Nou, ik val net buiten de categorie; ben 36.
Ik ga naar Kreta en als je zin hebt mag je mee.
Om eens lekker te relaxen en de rest zoals strand, zee en eventueel te duiken.
Lijkt je dit wat dan hoor ik het wel.
Ik mag graag relaxen tijdens de vakantie, met af en toe een uitstapje. Ik kan echter pas vanaf 1 augustus, en dan voor een periode van 2 weken, het liefst naar Italië of Spanje. Als je geïnteresseerd bent laat dan maar wat weten.
Ook ik heb nu vakantie maar dit trieste weer bevalt mij helemaal niet, ik wil naar de zon! Mijn vrienden zijn allemaal gesetteld e.d dus voor t eerst in mijn leventje ga ik alleen (of met iemand waarmee het klikt op dit forum) op vakantie, ik vind t allemaal nog wel een beetje eng maar ook wel een ontzettende uitdaging!
Vond het leuk om je bericht te lezen, ik ben zelf 27 en volg een HBO studie. school begint in september pas weer dus ik kan op elk moment vertrekken.
Qua vakantie hou ik van een zonnige bestemming (heb niet een bepaald land in mijn hoofd, sta overal voor open!) zwembad erbij, lekker eten, terassje pakken, of af en toe lekker gek doen in het uitgaansleven.
Ik vind het ook altijd leuk wat van de omgeving te zien, al hoeft dat van mij echt niet alle dagen, relaxen staat bij mij voorop! en veel plezier hebben natuurlijk ook!
Hoi Marloes, Ik ben ook juf op een basisschool in Amsterdam en heb idd ook nu nog 4 weken vrij. Ik zou ook graag nog een weekje weg willen naar de zon want dit weer is echt niks.
Ik hou wel van zon en strand en zeker van lol maken. Dus als je plannen nog niet rond zijn dan hoor ik graag van je. Groetjes Eva
Mijn naam is Duurt (42). Ben marien bioloog en werk bij een milieu-adviesbureau. Ik vertrek a.s. vrijdag voor ca. 2 weken met de auto naar L’Estartit (Spanje). Zon, zee, beetje duiken op de Medes Eilanden, het goede Mediterrane leven, relaxen en genieten (incl. stappen & dansen) … Estartit is een zeer gezellig stadje met een leuke sfeer. Wel toeristisch maar veel minder dan de bekende plaatsen aan de Costa Brava.
Brandstof en tol zijn voor mijn rekening. Ik ga met een vouwwagen, maar je kunt rustig een eigen tent meenemen. Ruimte zat in de auto …
Mocht je belangstelling hebben, laat het me even weten …
ik ben Raymond, 32 jr, en ben zelf ook op zoek naar iemand die een weekje de zon op wil zoeken, locatie maakt mij niet uit, hotel, zwembad, zee, 's avonds een biertje of een wijntje en lekker eten, das voor mij het belangrijkste. Ben je nog zoekende en lijkt het je leuk om met mij te gaan, laat dan snel iets horen.