Lekker weekje weg augustus?

Hallo welke meiden/ jongens 23-35 jr. hebben zin om vanaf 25 augustus nog even een weekje weg te gaan naar de zon:zon02:. Mijn vrienden zijn allemaal al met hun partner/ vriend weggeweest en hebben geen zin meer.
Ik heb dan nog ff zin om lekker van de zon, strand, terrasje te genieten!

groetjes Maaike

Hoi Maaike,

Ik ben Sander, kom uit Middelburg (Zeeland) en ben 23 jaar.

Je bericht viel me op omdat ik zelf een week verlof heb geregeld in augustus. En in dat weekje wil ik dolgraag even ertussen uit.
Nu is mijn verlof van 9 t/m 17 augustus, dus ik weet niet of het jou dan nog uitkomt.

Wat dingen over mezelf:
Ben iemand die er van houdt om een rondje te rijden, de niet al te standaard dingen te bekijken en af en toe eens lekker los te gaan.
Ik ben sinds een paar maanden werkzaam bij een overheidsinstelling als it’er, waar ik het erg naar mijn zin heb.
Buiten mijn werk houd ik ervan om vrienden op te zoeken of ze bij mij langs te laten komen. Daarnaast sta ik een paar keer per maand achter de bar van een poppodium als vrijwilliger.

Als vakantie zou ik graag gewoon erop uit te trekken. Maakt mij niet veel uit waarheen, maar wel graag met de auto. Dus het kan ook niet al te ver, we moeten namelijk ook nog terug.
Waar we ook zijn, er is altijd wel iets leuks te doen. Of het nou een typisch museum is of een kaasboerderij. Er valt heus wel wat te vinden om niet de hele dag onderuit te moeten hangen.

Hoop dat je reageert, en misschien samen op vakantie kunnen gaan.
Laat wat van je horen, kunnen we misschien afspreken om elkaar te ontmoeten.

Groeten,

Sander

Hoi Sander en Maaike,

Heb zelf nog wel wat opties open in augustus (gehele maand vakantie). Wil graag een week wat relaxen in een Italiaanse, Spaanse of Franse badplaats en af te toe wat rondrijden om wat meer te zien.

Groeten,

Jurgen (30).

Hi Maaike,

Volgens mij zijn wij op zoek naar hetzelfde! Wil ook graag eind augustus een weekje naar de zon :slight_smile: En de laatste week van augustus komt precies goed uit!

Ik ben 28 jaar en woon in Leiden. Ook mijn vriendinnen gaan met partner op vakantie of hebben even geen centen voor een vakantie…heel herkenbaar.

Zou t leuk vinden om wat van je te horen! Kunnen we van gedachten wisselen over een weekje zon, zee en strand :slight_smile:

Groetjes Jennifer

ola,

ik herken mezelf hier ook in. Mijn vriendinnen zijn al op vakantie geweest met hun vriendje of gaan nog op vakantie met hun.
En die vriendinnen die wel zin hebben en meewillen hebben geen geld.
Dus ik zoek nog leuke meiden en/of jongens om gezellig mee op vakantie te gaan.
Ikzelf ben een 28-jarige meid uit Haarlem.

Groetjes…