Hoi!
Ik ben Iris, 22 jaar oud en ik kom uit Leiden.
Ik wil heel graag nog een weekje weg in de zomervakantie, dus ik ben opzoek naar iemand
die het ook leuk vind om nog een weekje op vakantie te gaan naar de zon!
Wel zou ik voor deze paar dagen in Europa willen blijven.
Ik hou van lekker eten cultuur winkelen uit gaan en hele dag in de zon aan het strand.
Spanje en Italiƫ lijken me leuk, maar in principe sta ik overal voor open!
Zoek je echt iemand voor eind augustus of is eind september ook een optie? Ik zou graag eind september voor de 6de(!) keer naar Lloret willen maar tot op heden heb ik nog niemand gevonden die mee kanā¦
Hoi Cindy!
Bedankt voor je berichtje.
De een na laatste week van augustus word lastig voor mijā¦
Ik heb mezelf op beschikbaar gezet om te kunnen werken. Misschien dat er nog
iets te regelen valt met mijn uren, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik zou zeggen kijk nog of je iemand kan vinden die het wel zeker weet. Mocht ik nou
iets kunnen regelen zoek ik je weer op, goed?
Ik werk als invalmedewerker en ik moet toevallig de laatste week van augustus vier dagen werken, die staan al vast dus dat wordt hem niet voor mij. Van 15 t/m 24 is echt mijn enige mogelijkheid⦠Ik snap dat het voor jou net andersom is. Niks aan te doen. Mocht het toch nog veranderen voor jou dan mag je mij natuurlijk altijd weer een berichtje sturen!
Hoi Iris,
Ik heb vanaf 21 augustus nog 1 weekje vakantie en wil heel graag ook nog een weekje naar de zon!
Dat zou dus precies goed uitkomen, ik hoor graag iets van je.
Groetjes Michelle
Hallo Iris,
Ik zelf wil ook heel graag nog een weekje de zon op zoeken.
Ik ben 21 Jaar en kom uit drenthe, ik weet niet of je al iemand gevonden hebt anders zou ik graag even met je in contact willlen.
Zelf kan ik de laatste week van augustus wel. ik moet 1 sept. weer beginnen.
Hey ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor een last minute reis.
Ik ben al vanaf volgende week beschikbaar. Voorlopig had ik gedacht aan Rhodos of Turkije.
Wie wil mee?