Lastminute naar de zon

Hallo, ik zou graag eind juli/begin augustus ongeveer 10 dagen op vakantie gaan, gewoon relaxed een beetje rondkijken, strand, cocktails, muziek, gewoon doen waar we zin in hebben. Lijkt je dit ook een prettig idee en wil je met mij mee, of ik met jou, mail me----> [EMAIL=“laep1983@gmail.com”]laep1983@gmail.com. Oja ik ben 25. Love, Lieke.

Hoi! Ik heb vakantie van 17 augustus tm 29 augustus… en in die periode wil ik graag genieten van:vak02: :zon02: en feesten…of is dit te laat voor jou?

Ik wil zondag of maandag al weg…

Jaja, ik wil 2de week van aug op vakantie:)
Ik heb je al toegevoegd op msn

xx Michelle

Hi meiden, nou ik zit een beetje met een test die ik moet maken, als het goed is in augustus, dus daarom wil ik in juli nog gaan…
Volgende week is dan weer iets te snel, ik kan echt pas rond de 27ste.
Nog best lastig zo, hopelijk gaat het nog lukken.
Succes!
Lieke

Ik ben ook nog op zoek naar iets last-minute… liefst volgende week, zeg maar :wink:
Waarheen en met wie maakt me niet zoveel uit, dus als je binnenkort weg kan, stuur gerust een berichtje.

hoi hoi,

Ik zou volgende week liefs naar Griekenland willen en zoek nog gezellige reisgenote (hetero)

gr, lis

Hoi,
ik vrouw, single, hetero en 33, zou ook graag nog op korte termijn de zon op willen zoeken! Ik kan volgende week (snel al!!) tussen 28 juli en 8/9 augustus. Het maakt me niet zo veel uit welk land, als het maar richting de zon:zon02: is, ik wil er gewoon even lekker uit, beetje zon dus, zee, relaxed, lekker eten, wat uitstapjes en cultuur spreken me aan. Actief is ook prima, hoeft niet.
Wie wil ook? groetjes, Fiona:vak02:

Hey Lieke,

Ik ben ook opzoek naar een reis die wat mij betreft zo snel mogelijk mag beginnen. Veel vrienden hebben (zo genaamd) geldgebrek of vriendin of andere prios en laten het afweten. Ik ben voor heel veel in behalve om elke dag aan het strand te liggen. Ik bezoek graag stadjes etc. Een huurauto vind ik geen probleem, maar het is geen vereiste.

Wil je meer weten kijk dan eens op mtheloosen.hyves.nl of m _ theloosen @ hotmail dot com (24 jaar).

Ik ga zelf graag naar kroatie, Google Maps
Italie, Corsica, Frankrijk, Spanje. Wat zijn jouw ideeen? Misschien kunnen we me een groepje gaan wat zich hierboven ook heeft gemeld?

Wat prijs betreft hoeft het van mij niet duur te zijn. Ik pas me aan, aan het budget. Liefst een camping i.v.m. de gezelligheid en de open lucht. In een hotelkamer zit je nog tussen 4 muren.