Ik ben Marcella, 25 jaar! Ik zeg het gewoon eerlijk. Al mijn vriendinnen zijn inmiddels gesettled en daarom zoek ik meiden die ook toe zijn aan een vakantie met veel zon, zee, plezier en gezelligheid…! :zon02: :vak02:
Spanje, Portugal, Turkije, Italie, Canarische eilanden noem maar op… Andere ideeen zijn ook welkom.
Ben benieuwd wie er zullen reageren. Wellicht kunnen we eerst op korte termijn een kroegje pakken ergens om elkaar wat te leren kennen en dan kunnen we altijd zien of we t zien zitten met elkaar! :))
Ik hoor van jullie! Groetjes Marcella! PS… Ik ben ook te vinden op facebook… kan je me ook een berichtje sturen.
Ik ben Susanne en ook 25 jaar, ik heb al een oproep geplaatst. Wij gaan 9 juni naar marmaris voor 12 dagen. We waren met 4 maar er hebben er twee afgezegd. Inmiddels is er nog een jongen over van 28 en ik. Deze jongen ken ik via wereldwijzer en wij zijn 2 jaar geleden ook naar marmaris geweest.
Misschien vind je het leuk om kennis te maken met ons om te kijken of je met ons mee wilt. Als je wilt kun je ook een berichtje sturen naar mijn priveadres: susanne_86_1@hotmail.com
Ik heb hetzelfde probleem als jou!
Wil ook graag een weekje naar de zon, het liefst in mei. Waar naartoe maakt me ook niet zoveel uit als het zonnetje er maar schijnt!!
Het lijkt me inderdaad beter om elkaar eerst te leren kennen en een keer af te spreken idd om te zien of het klikt. Ik ben een rustige meid uit omg. van Utrecht en 28 jaar, hou ook van zon, zee, gezelligheid en een feestje op zijn tijd.
Wanneer wilde jij gaan en waar kom je vandaan?
In juni/juli/augustus mag ik helaas geen vakantie opnemen ivm drukte op mijn werk, das wel handig om er even bij te vermelden.
Jullie verhalen spreekt me wel aan, maar weet niet wanneer jullie op vakantie willen? aangezien ik eigenlijk op zoek ben naar reisgenoten tijdens de zomervakantie.
Hey leuk dat jullie reageren…
via m.leijgraaf@hotmail.nl kunnen jullie evt. verder met mij contact opnemen. Of via facebook marcella Leijgraaf.
Mij komt mei of juni het beste uit.
Heb ook al contact gehad met Susanne. zij kan alleen vanaf 9 juni.
Maar we kunnen altijd even kijken…
misschien spreek ik jullie dan via mail of facebook. En kunnen we een keer een borrel pakken om elkaar te leren kennen! De klik moet er natuurlijk wel zijn. Leuk zou zijn als het een leuk meidengroepje betreft met een even aantal.
Wij zijn 2 meiden van 20 en 25 en wij zijn van plan om 25 juni naar marmaris te gaan. mischien kunnen we met zijn allen gaan.
zon-zee-strand-feesten-shoppen
hai mensen ik ben lisette visser 27 jaar woon in bemmel dicht bij arnhem en wil graag met een gezellige meid een lange zonvakantie houden. datum valt te overleggen.
ik wil graag zonnen zwemmen eten drinken shoppen stappen en niksen.
hoor het graag gr lisette
Hallo ik ben 29 woonachtig in epe. Ik zou met me nichtje gaan maar die heeft me laten zitten. Wegens geld.
Ik had al vrij gevraagd en we waren ook al aankijken voor Alanya 8 dagen. Aangezien al me vriendinnen gesetteld zijn , geen vrij hebben of geen geld zoek ik meiden om 8 dagen mee naar Alanya te gaan. Van 12-19 juni heb ik vrij kan evt schuiven 14-21 juni.
Had hp gezien voor 292 euro pp maar alleen ontbijt is ook goed.
Ik hou van shoppen, zonnen, excursietje, lekker uit eten en een wijntje op zijn tijd;-).
Heb je interesse mail me dan!!
Hallo zijn er ook meiden hier die gewoon met zijn 2 willen gaan? ik ben zelf niet zo van de groepen.
Ik ben lisette 27 jaar en wil heel graag drie weken naar de zon.
hoor het graag even groetjes
Hoi,
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje voor een vakantie.
Ik sta voor veel open… Binnen of Buiten Europa, Low-Budget of wat Luxer, Strand of Rondreis etcetera.
Ik wil zelf rond 10 augustus voor 1 tot 2 weken weg.
Ben trouwens 23 jaar en studeer pedagogische wetenschappen aan de universiteit van Utrecht.
Groetjes,
Jitske.