Wie gaat ermee naar de zon?

Hey hallo,

ik zou heel graag dit jaar lekker er eens even tussenuit willen richting de zon.
Waar naartoe maakt me helemaal niet uit.
Ik zat te denken aan hotel,all-in,strand,af en toe een excursie om niet alleen het strand gezien te hebben haha,lekker shoppen,terrasje pakken,mensen kijken…
Zoals je merkt ben ik niet bijzonder actief op vakantie haha.
De periode maakt me niet zo veel uit,alleen apr en sept kan ik niet.

Ik ben zelf een 30 (single) jarige vrouw uit Zuid-Holland en zoek leuke,gezellige meiden die dit ook wel zien zitten.

:dag:

Hallo Fran,

Ik las jou bericht en dacht misschien wil je wel met mij mee op reis? Ik heb net vandaag een berichtje geplaatst. Hij staat onder Finos85. Ik ben dus 26 jaar oud.

Ik wilde een fly en drive vakantie houden. Kijk naar de onderstaande link en laat me weten of je het wat vind…

Groetjes,

Hoi!

Ik heb zelf ook een oproep geplaats, om te kijken of er misschien mensen met mij mee willen naar Marmaris. Misschien lijkt het je wat.

Ik ben Susanne en ben 25 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam. Ik zit zelf wel al aan een bepaalde tijd gebonden en dat is 13 juni tot 20 juni.

Ik hoor wel of je interesse hebt!

Groetjes Susanne

hai ik lees je oproepje en ikd enkd at wij wel op 1 lijn liggen.
ik ben zelf 27 jaar en wil er een aantal weken uit na de zon, niet te actief willen doen. lekker zonnen zwemmen niksen eten drinken. en ieder zijn eigen weg kunnen gaan als dat aan de orde is.
hou er wel van goeie afspraken te maken en wel een samen uit samen thuis idee er op na te houden.
mijn email is yoaniva@hotmail.com misschien dat we via de mail even verder kunnen kletsen!
groetjes lisette

hoi hoi,

Ben ook nog op zoek naar een reisgenote.:vak02:
Weet niet in welke periode je gaat?

Ben zelf van de zon,zee,strand en lekker relaxen!!:zon02:
Ik kan in september of oktober.

Groetjes martine.