Ben op zoek naar een leuk reisgenootje voor een zon-strand-zee-cultuur-stap-vakantie. Accent op zon, strand en zee want ben wel toe aan een weekje niks doen!!
Zelf ben ik 28 lentes jong en woon in zuid-holland. Zat te denken aan Griekenland, Italie, Spanje, Zuid-Frankrijk…(vooral ivm budget) Maar andere ideeen zijn natuurlijk welkom! Zit wel vast aan een periode: ergens tussen 16 en 31 augustus.
Ik zoek nog een gezellig maatje om mee te gaan naar Marmaris medio augustus: zon, zee, strand, stappen en lol maken! Misschien heb je inmiddels al wat, maar zo niet, lijkt dit je iets? (Ik heb 17 juli een oproep voor een reismaatje geplaatst)
Ben vorig jaar naar Marmaris geweest! Dus zou het liefst ergens anders heen gaan…maar ben wel benieuwd: heb je een bepaalde reden dat je daar graag heen wilt? De dingen die je verder noemt komen helemaal overeen, dus wat dat betreft… Zou je overwegen om ergens anders heen te gaan?
Ik ben er vorig jaar geweest met een vriendin, die al jaren een grote Marmaris-fan is. We hebben toen echt een superleuke vakantie gehad (veel lol en de nodige flirts…). De reden waarom ik er weer naartoe wil, is omdat ik dan zeker weet dat ik daar een leuke tijd zal beleven! Ik zou op zich ook wel openstaan voor een andere plek in Turkije, als het sfeertje maar een beetje hetzelfde is. Het liefst toch naar Marmaris. Maar jij bent er niet aan verknocht geraakt, begrijp ik?
Niet echt eigenlijk…maar dat kan ook gelegen hebben aan het dramatische hotel en het feit dat mn vriendin ziek werd toen we daar zaten…waar gingen jullie stappen? in dat ene straatje (weet even niet meer hoe het heet, maar er zit 1 zo’n soort grote steeg met allemaal discotheken) We hebben wel een heel leuke turkse familie daar ontmoet met een restaurant/strandtent, kon je tenminste gewoon hele dag liggen zonder de hele tijd drankjes te moeten bestellen
Maargoed, wil beste overwegen om nog eens naar Marmaris te gaan hoor! Overtuig me maar haha…Hebben jullie vooral op t strand gelegen en gestapt? we hebben ook 1 excursie gedaan, maar dat was ook een drama…met zn honderden naar een hammam…wat een giller. Dit jaar ga ik trouwens echt voor t niks doen…stappen, uitslapen op t strand en bruin worden
Ik kan me voorstellen dat het dan niet echt leuk is, nee. Ik neem vantevoren altijd antibiotica mee voor het geval ik verkouden word of wat anders. Mijn vriendin heeft daar gewerkt en gewoond en wij hebben echt een supertijd gehad! Stappen bij de Beach club en de Barstreet natuurlijk, vooral Greenhouse. Mijn vriendin was daar VIP-gast, dus continue vers fruit en een vaste ober!! Wij stonden meestal rond 11.00 uur op, dan ontbijten in een tentje bij het strand, verder wakker worden op het strand, dan om een uur of 16.00 uur een snackje halen, nog een uurtje slapen, avond eten en dan uitgebreid optutten om te gaan stappen! Ik ben 30 jaar. Ik ga er zelf sowieso heen, ik weet dat ik me toch wel vermaak. Maar als er iemand mee gaat, is altijd leuk.
Heb je al iets gevonden voor je vakantie?
Ik ben namelijk ook nog opzoek, maar nog geen idee hoe en wat?! Heb ook nog geen vrij gepland, maar kan vrijnemen wanneer ik wil v.a. week 33… Maar ben ook wel toe aan een vakantie met zon, zee, strand en stappen!
Nou ik hoor wel of je al iets hebt! Oh ik ben trouwens 25 jaar.
Ik heb de laatste 2 weken van Augustus vakantie en zoek ook nog een reisgenoot. Heb geen voorkeur voor een bepaalde bestemming, als de zon er maar schijnt :zon02:
Iemand interesse?
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenote richting Griekenland een van de eilanden …Op Kreta en Kos en Santorini ben ik al geweest dus zou graag iets anders zien.