Relaxte zon zee en strand vakantie September

Hoi ik ben Layilah, ik ben 31 en zoek iemand om mee op vakantie te gaan.

Ik kan alleen in september, heerlijk een paar weekjes, (liefst 3) zon zee en strand en all inclusive.

Verder kan ik over mezelf vertellen, ik rook niet, ben hoger opgeleid, makkelijk in de omgang, hou ervan om leuke dingen te ondernemen.

Ik zoek een leuke man of vrouw die met mij mee wil gaan, als je dit ook leuk lijkt, reageer dan!

Groetjes Layilah

Hoi Hoi,

Heb je inmiddels al een reisgenoot?? De plannen die je hebt spreken mij ook wel aan maar zou dat liever met eigen vervoer doen en van plek naar plek rondtrekken. Omgeving Italie zuid frankrijk spreken mij wel aan!!

Laat even weten

groetjes Koen

klinkt goed man
al concrete plannen ondertussen?

groet
Ad

Al wat in de planning??

Greetzz Isabella

Hallooo,

Ik (v, Leiden, 41 klinkt “oud”, maar zo is het zeker niet! :wink:), heb vakantie van 17/18 sept tot ca 2 okt. Wil graag 11/12 dagen naar AI hotel in Turkije.
Ben al zo’n 10x geweest, dus plaats maakt me niet zoveel uit.
Kan jij maar een week? Dan samen heen en alleen terug of VV?
Gaat mij om het samen en dus goedkoper boeken (beetje brutaal onderhandelen kan wonderen doen!) en gezelligheid in vorm van samen eten, terras, stappen en zonnen.

“Free 2 Move” en “No Problem” zijn mijn lijfspreuken!

En ik ben een roker… (Maar balkondeuren kunnen in sept. nog gewoon open blijven staan, haha!)

Hoop gauw iets van iemand te vernemen via mijn mail [EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Doeiiii.

zou graag met je meegaan , maar ben helaas alweer aan het werk na 6 weken vakantie:dag: