Ik heb hetzelfde probleem zou heel graag nog last minute willen gaan maar ook hier vrienden bezet
Dag Allemaal,
Ik ken het gevoel zoals hierboven beschreven en heb ook een vriendenkring met allemaal stelletjes en daardoor zal mijn vakantie helaas niet door gaan dit jaar. Op zich baal ik daar best van, want ook ik ben het hele jaar druk aan het werk geweest. Ik zou het daarom best fijn vinden om er toch nog effe tussen uit te gaan. Ik ben een hele normaal en rustig iemand die gewoon lekker wil genieten, dus hou er geen rara gedachten op na. Het lijkt me gewoon een fijn idee om er lekker effe tussen uit te gaan. Hebben we wel verdiend!!
**Nou mocht je denken dat lijkt me ook wel wat dan mag je me wel toevoegen op msn dan kunnen we een kletsen en kijken of we het een beetje kunnen vinden met elkaar. **[EMAIL=“salou10@hotmail.com”]salou10@hotmail.com
Grt.
Ivo
Hoi!
Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje! Ik wil het liefst zo snel mogelijk weg, ben op dit moment hard toe aan een weekje zon, zee, strand, stappen en cultuur!![]()
Ik zou het leuk vinden om wat te horen!
Mijn msn is: [EMAIL=“bouwman3@msn.com”]bouwman3@msn.com
Groetjes,
Rinske
x