Zomervakantieeeee tussen 31 juli en 23 augustus

Hoi allemaal,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje(s) die mee op vakantie willen ergens tussen 31 juli en 23 augustus. Het liefst wil ik ergens heen waar het mooi weer is :zon02: Spanje, Italie, Griekenland, Cyprus het lijkt me allemaal gaaf of naar Curacao dat lijkt me helemaal geweldig.

Ik ben 25 en woon in de omgeving van Nijmegen wat ik leuk vind om op vakantie te doen is: bestemming verkennen op de fiets of per scooter, zonnen, zwemmen, uitgaan, terrasje pakken, cultuur.

Ik hoor graag wie mee wilt gaan.

Groetjes,

Helemaal niemand die mee wilt :crybaby:

Heey,

Ik kan van 3 tot 11 augustus gaan kamperen op een camping in l’estartit. Costa Brava. De kosten van het verblijf zijn niet hoog en na anderhalf uur vliegen ben je daar. Ik ben nog zoekende naar iemand die mee wilt. Iets voor jou!?

In de regel bestaat mijn vakantie uit wat uitstapjes naar dorpjes, terrasje pikken, zwemmen, strand (in l’Estartit erg mooi wit zandstrand), etc…

Groetjes, Jeroen
21 jaar, Heerlen

Beste Jeroen,

Ik zou ook wel kunnen begin augustus. Maar gemengde groep is natuurlijk het gezelligst. Zijn er ook nog vrouwlijke reisgenootjes zijn die eventueel mee willen rond onze zelfde leeftijd? Ben dan inmiddels ook 25 en woon ook in omgeving Nijmegen.

Heb je al een locatie in gedachte?