Zonvakantie 12 aug - 22 aug

Hallo allemaal!

Zoals hierboven gezegd zou ik graag nog lekker even op vakantie gaan naar de zon. Hopelijk is hij dan ook hier in Nederland eindelijk een beetje aanwezig, maar mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een land buiten de Nederlandse grenzen. Welk land maakt mij eigenlijk nog niet eens zoveel uit. Ik wil lekker even relaxen. Een vakantie waarin niks moet en alles mag. Zo vind ik het heel leuk om wat van de omgeving te verkennen of een excursie te doen, maar ben ik niet van de extreem actieve activiteiten. Shoppen hoort er natuurlijk bij op vakantie (voor mij dan). Ik ben dus van 12 augustus t/m 22 augustus sowieso vrij, eventueel kan ik de week van 22 aug t/m 29 aug (of een deel daarvan) ook nog vrij regelen. De vakantie hoeft niet low-budget ofzo. Het is natuurlijk ook weer niet de bedoeling om heel luxe/duur op vakantie te gaan. Een beetje een middenweg.
Nog wat info over mij; Ik ben een vrouw van 24 jaar. Kijk altijd een beetje de kat uit de boom waardoor ik soms in het begin wat stiller kan overkomen, maar als ik mij op mij gemak voel dan ben ik niet meer zo stil ;). Om die reden ben ik toch ook wel op zoek naar een vrouwelijke reisgenote, ik denk dat ik mij daar wat meer bij op mijn gemak voel. Leeftijd is niet heel belangrijk als er maar een klik is toch?
Lijkt het je leuk om te kijken of die klik er is en dan wellicht samen op vakantie te gaan stuur dan vooral een berichtje. Mocht je nog vragen hebben dan beantwoord ik die ook met plezier.

Groetjes,
Cindy

Ik ga 25 augustus naar Kroatie, misschien zin om mee te gaan.

Hoi Mark, bedankt voor je reactie (en je privebericht). Buiten dat ik op zoek ben naar een vrouwelijke reisgenote is 25 augustus te laat voor mij. Toch bedankt voor je aanbod!

Hi Cindy!

Je berichtje spreekt me erg aan, alleen kan ik pas vanaf 21 augustus op vakantie. Heb je al iemand gevonden?

Groetjesss

Hey Cindy92 / EE95

Ik ben een 23-jarige hbo-rechten studente en kom uit Rotterdam, wie weet valt er wat te regelen dames!! Ik ben flexibel in data, maar ik moet toch echt weer 2 september terug naar het echte leven!

Ook ik wil deze zomer nog even genieten van een bestemming in Europa met tropische temperaturen, zon zee en strand!!
Ik ben geen type die 24/7 in de zon gaat bakken, dus het lijkt me erg leuk om de stad/dorp te verkennen, terrasjes pakken, uit eten en eens naar een feestje te gaan. Ojah en niet te vergeten shoppen!! Verder ben ik een gezellige jonge dame, dus kletsen en lachen zal je! :wink: ook ben ik altijd in voor nieuwe (leuke) dingen, activiteiten.

Let me know!

Hey Cindy92 / EE95 / Cestmoii02,

Ook ik ben nog op zoek naar een reisgenoot voor een weekje zon!
Ben beschikbaar in de periode van 20-31 augustus.
Land maakt mij niet zoveel uit, als de zon er maar lekekr schijnt :zon02:
Verder houd ik van de afwisseling van zon, zee, strand, dagje shoppen of lekker een stad bekijken.
Lekker eten, misschien een avondje stappen en terrasjes pakken hoort er natuurlijk ook bij!!

Hoor graag of jullie nog op zoek zijn.

Groetjes Marijke

Hoi Marijke,
Bedankt voor je reactie, maar op 23 augustus moet ik echt weer aan het werk. Kan nu onmogelijk nog vrij regelen (werk als gastouder en dan is de zomervakantie voorbij). Dus het gaat hem voor mij helaas niet worden.