Ik zoek een (of meerdere) reisgenootje(s) rond de 30 voor een strandvakantie in bijv Turkije.
Overdag lekker zonnen, 's avonds eten, drankje doen en af en toe een avondje stappen. Doel is wel om een beetje uitgerust terug te komen.
We hoeven niet alles samen te doen, maar een beetje gedeelde interesses lijkt me wel zo handig;)
Wat mij betreft geen all-inclusive, zodat je niet de hele dag gebonden bent aan (de mensen/het eten van) het hotel.
Dat is precies wat ik ook zoek. Ik ben 31 jaar, kom uit omg Rotterdam en wil nog even anderhalve week genieten van zon, zee,strand. Ik hou niet van elke avond stappen,maar wel van lekker zonnen, shoppen, een drankje doen, wat excursies en gewoon relaxed doen.
Ik wilde ergens halverwege sept vertrekken naar een zonnige plaats in turkije. Het liefst niet naar alanya of antalya,kusadasi. Daar ben ik al te vaak geweest.
Ik hoop wat van je te horen.
Ik wil ook graag mee maar ik ben 55 jaar is dat een probleen, ik zie jonger uit hoor, ik ken Kusadasi op mijn duimpjes. Ik hou ook niet van een all in hotel. Gewoon lekker genieten van de zon terrasje maken heerlijk toch. Elkaar even vrij laten ik heb goede vrienden daar een turks gezin ik ken ze al 17 jaar. Ik ken een hotel aan de boulevard heerlijk zeezicht, ontbijt en avondeten als je wilt. Zwembad boven op het dak. Als je naar het strand wil kan je stadsstrand nemen of even 10 minuutjes met dolmus naar longbeache heerlijk daar.
Volgens mij is er iets misgegaan; ik zie dat je op mijn oproep hebt gereageerd, wat ik dus niet doorgekregen heb via de mail…(en nu pas zie)!!1 Maar ik ben nog steeds van plan te gaan in de periode van 9-22 sept., dus als je nog niemand hebt hoor ik het wel. Hierbij voor de zekerheid nog een mailadres: [EMAIL=“trix79@hotmail.nl”]trix79@hotmail.nl