Na heel wat oproepjes te hebben gelezen van mensen die een reismaatje zoeken, heb ik besloten om zelf een oproepje te plaatsen. Ik zag al dat er meer mensen opzoek waren naar iemand die mee wilde op strandvakantie, maar omdat deze qua reisdata of type reis niet helemaal aansloten bij wat ik zocht…probeer ik het toch maar zelf!
ik heb ook even bij Gwen gekeken (zie vorige post). Maar jou oproepje ziet er minstens zo vrolijk uit! Misschien kunnen we een groepje vormen. Ik zie dat jij meer keuzes hebt van landen waar je naartoe wilt.
Zelf kan ik tussen 8 en 27 augustus een week (of iets langer) weg. Waar kom jij vandaan?
Ik hoor graag of je nog op zoek bent en denkt met mij en/ of Gwen af te willen spreken.
Zitten jullie trouwens ook op hyves? Altijd leuk om even te neuzen. Zeker met het idee dat we eventueel straks een week bij elkaar slapen
Ik ben Mandy 22 jaar oud,
ik zou graag in het najaar willen weg gaan vanaf oktober,
en wil liefst een maandje gaan,om alleen ma lekker te genieten,feesten,en te relaxen
ik dacht aan Miami of Aruba,als het er ma heet is
groetjesss
Mandy
Dit idee lijkt me erg leuk. Zou graag met een gemengd groepje willen gaan, is denk ik wel het gezelligst. Zelf zou ik op vakantie kunnen van begin tot eind augustus hoewel ik dit nog even op mijn werk moet regelen, ik denk zelf dat dit niet zo’n probleem is.
Wat je zegt: zon, strand, terrasje pakken, uitgaan, lekker biertje/wijntje en toch wat actieve elementen lijkt me een mooie combinatie.
Daarnaast spreken de landen die je aangeeft: Portugal, Tunesië Spanje (Ibiza?) me wel aan.
*Ibiza kent eigenlijk 2 kanten, feesten maar volgens mij ook wel mooie natuur en veel zon. *
Wil je meer weten of heb je vragen e.d. dan hoor ik het wel. Ik ben niet zo’n lastig persoon in de omgang ;).
dag christine naar aanleiding van wat ik heb gelezen ben ik ook bezig met zoeken voor een vakantie partner mijn plan is om over 2 weken te vertrekken richting azie (thailand) ben er al twee keer geweest ik ben een jongen van 21 jaar en ben van plan voor 3 weken te gaan wat jij noemde voor jou vakantie is percies te vinden in thailand pattaya veel mooie eilanden die je kan bezoeken ook en veel uitgaans mogelijkheden lijk je hier in geinteresseerd mail me even appie_chappie@hotmail.com
Daar ik als 50 jarige man woon aan de spaanse costa in een leuk dorpje,wil mij aanbieden als gids praat vlot spaans en geef jullie graag info en zelfs de reis kan ik verzorgen indien je geen probleem hebt met het leeftijdsverschil kan ik iets moois aanbieden in spanje zon zee strand lekker etentje enzo…ik hoor het wel [EMAIL=“marcfromspain@hotmail.com”]marcfromspain@hotmail.com groetjes uit spanje.
Ik kan me er ook wel in vinden! Ben 23 jaar.
Kan zelf tussen eind juli en 23 augustus op vakantie.
Zou eigenlijk naar Nice gaan, maar de camping waar ik heen zou gaan is helemaal weggespoeld door dat noodweer, dus tijd om snel nieuwe zomerplannen te maken! :zon02: De laatste week van augustus ga ik al naar turkije, maar ik kan niet zo lang wachten Hebben jullie al een groepje gevormd, hyves uitgewisseld ofzo?? Dan doe ik graag mee!!
Ik krijg zelf geen reactie meer van Christine. (weet niet of ik iets vreemd gezegd heb ofzo) Maar als je nog zin hebt dan hoor ik het wel. Sta nog steeds open voor een leuk gemengd groepje.
Ik ben 24jaar en kom uit de omgeving van deventer,
Het lijkt mij een leuk idee,
Alleen zou ik graag eind deze week of volgende week een lastminute willen boeken?
Lijkt jou dit een leuk idee?
Ik ben in tunesie geweest en dat is echt heel erg leuk, alleen moet je je wel inenten wat wij toen niet hadden gedaan en dan word je dus ziek:(, maar verder een echte aanrader, heb je al plannen? ik wil heel graag eind deze week of volgende week een lastminute boeken, hoe zit jij? De andere landen lijken mij ook erg leuk, dit is mijn 1e keer op dit forum, dus allemaal erg nieuw, ik ben 24 jaar en kom uit de omgeving van deventer, ik hoor graag van je, groetjes Debbie
nou dank je hoor,mijn mail en msn is [EMAIL=“marcfromspain@hotmail.com”]marcfromspain@hotmail.com
kunnen we alles bespreken daar en als het klikt reis en verblijf trakteer ik.
groetjes uit spanje
Marc