Ik zoek een gezellige meid (of groepje) om, als het klikt, aankomende zomer mee op vakantie te gaan. Mijn vriendinnen gaan allemaal met hun vriend, óf ze hebben geen geld voor vakantie…
Een strandvakantie lijkt me helemaal geweldig; 's avonds stappen en overdag lekker op het strand liggen. Ik ben al in Lloret en Siófok geweest. Dat is super goed bevallen, maar nu ga ik het liefst weer ergens anders naartoe. Ik zit te denken aan Blanes…
Ik ga in het paasverlof naar Lloret… Mocht je dit tof vinden laat je horen!
Je bent er reeds een keertje geweest, maar dat is toch niet zo erg hé? Bij mij is het de 4e keer en ben het nog niet beu
Meestal s’avonds uitgaan, overdag strand, af en toe een uitstapje mag er ook wel bij
ik ben ook vorig jaar in lloret geweest echt heel leuk
maar nu wil ik eigelijk een maand door europa met interrail en dan 1 week daarvan in spanje feesten
dus als t je wat lijkt let me know:)
groetjes joy
Ik zoek iemand voor een strandvakantie. Hiervoor heb ik namelijk 2 weken van de zomervakantie vrijgehouden, de rest is al ingepland met vakantiewerk etc, dus een maand interrailen gaat niet lukken…
Ik ben 24, single en woon in Amsterdam. Ik werk full time als consultant en ben ook op zoek naar leuke meiden die van zonzeestrand houden een nvooral veel stappen en leuke mannen ontmoeten
Liefst ga ik twee weken in een leuk hotel in het centrum ergens in griekeland (4 sterren hotel all inclsuive of half pension’ op vakantie, iemand interesse?
ben trouwens absoluut geen camping type, dus vandaar mijn bovenstaande reactie ;-):yes:
Hola,
Ik ben een nederlandse man wonende aan de spaanse costa.
ben 50 maar voel me nog jong en goed,
zoek voor Juni 2010 een vriendin die intresse zou hebben in een Cruise
op de middelandse zee van 8 dagen en 7 nachten vertrek en aankomst in Valencia
Ik zorg voor alles en ook een super leuke kajuit met uitzicht een van de duurste.
welke leuke aardige vrouw of meid wil op cruise!
voor inlichtingen en vraagjes stuur een mailtje naar
[EMAIL=“marcfromspain@hotmail.com”]marcfromspain@hotmail.com