Reisgenoot Feestvakantie zomervakantie gezocht!

Hoi allemaal,

Ik ben Nathalie en 18 jaar oud, in de zomer word ik 19 jaar.
Momenteel zit ik in het 2de jaar van het HBO. Vanaf begin juli tot eind augustus heb ik vakantie.
Ik zou graag deze zomervakantie 1 of 2 weekjes op feestvakantie willen naar iets van Lloret, Blanes of Albufeira( mijn grootste voorkeur gaat uit naar Lloret).
Ik ben deze zomer zelf al met een groepje vriendinnen naar Lloret geweest, daar heb ik de meeste geweldige tijd gehad en dat zou ik het liefst nog een keer zo’n soort vakantie willen.
Maar deze vriendinnen willen niet meer op vakantie, omdat de ene geen geld meer heeft, de andere al met haar vriend gaat en de andere met stage in Mexico zit.
Ik ben opzoek naar een reispartner(s)(meisje) van rond mijn leeftijd(17/18/19/20) die ook heel erg houdt van uitgaan, zon, zee, strand en lol hebben.

Ik hoop dat er iemand is die ook op zo’n soort vakantie wilt, laat het mij dan weten :slight_smile:

Iemand?

Hoi hoi ik zou wel willen… Lloret klinkt zeer leuk en zon zee strand uitgaan nog beter :slight_smile: stuur je me anders een mailtje? :slight_smile: … Btw ben 20 jaar, een meisje en woon in west vlaanderen :slight_smile:

Leuk voor je interesse!
Ben je voorheen al op feestvakantie geweest?

Nee nog niet, vond niemand die mee wou :slight_smile:

Grtjs esaya

Hoi Hoi,

Ik ben Soraya en wordt in juni 18.
Ik zag je oproepje en heb interesse,
zelf ben ik wegens omstandigheden aardig wat vriendinnen verloren en ben nu ook opzoek naar een leuk en gezellig iemand om mee op (stap) vakantie te gaan.

Graag hoor ik wat van je!’

Gr

Hoi soraya

Ik ben ook op zoek naar iemand als he interesse hebt mag je altyd een mailtjz sturen naar mij esayavandenabeel@hotmail.com

Hee
Ik heb ook interesse! Als er nog niet geboekt is. Ik stuur wel even een privébericht.
Groetjes Lisa

Heee, heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos, loret of mallorca? voor ong. 2 weken. ik kan 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. ik ben een man van 23 jaar. ben 4x op een feestvakantie geweest en wil wel nog een keer als je interesse hebt stuur dan maar een berichtje mij facebook is bastiaan sniper