reisgenootje gezocht voo zon/feest vakantie

Hoi,

Mijn naam is Lars, ik ben 18 jaar oud en ik woon in Arnhem. Door privé omstandigheden en bepaalde vrienden die dit jaar niet op vakantie kunnen gaan, zoek ik één of meerdere reisgenootjes die mee op vakantie willen naar o.a. Lloret,albufeira,mallorca,cherso of noem het maar op! Als het aan mij ligt mag het ook een vakantie zijn waar het iets minder uitgaan is.

Zelf ben ik een vrolijke spontane jongen die vaak zich open instelt. Ik houd van humor en plezier en op zijn tijd van een gek momentje. Natuurlijk kan je met mij ook serieuze gesprekken voeren en luister ik graag naar je.

Afspraken etc. zou ik wel fijn vinden, maar dat komt zeker goed.

m/v het maakt mij niet uit, met een groepje of samen, is ook geen probleem!

Je kan mij mailen of hieronder reageren en dan kunnen we er hopelijk werk van maken!

Groet,
Lars

hey,

had je al iemand gevonden of zoek je nog steeds?

ik ben zelf ook 18 jaar, en ik wil deze zomer gaan werken in buitenland (bijvoorbeeld , Lloret de mar, Blanes of waar dan ook.) er staat niet duidelijk voor hoelang je weg wil maar als je geïnteresseerd bent om met mij samen een appartementje te huren en te gaan werken, hoor ik het van je!

Groetjes,

Hee,

Wat een leuk aanbod!
Had zelf al iets geplant (waarschijnlijk) maar zou graag met je in contact komen!
Zou je je Nummer willen geven in een prive bericht?

Groetjes

Heee, Ik heb wel zin in een feestvakantie naar bijv. mallorca of kos. ik kan van 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. het liefst 2 weken. ik ben een man van 23 jaar. ik vind het leuk om op het strand te chillen en 's avonds te stappen tot in de late uurtjes. zullen we facebook of nummers uitwisselen voor whatsapp? mijn facebook is: bastiaan sniper. groetjes