Zon vakantie in Spanje

Hallo mijn naam is Tim en ben 18 jaar dit jaar wil ik graag een feestvakantie ik zoek dus nog mensen om mee te gaan ik zat zelf te denken aan Lloret of blanes

Ik zelf ben behulpzaam heb een luisterend oor en ben altijd in voor een grap

Ik hoop van jullie te horen maakt niet uit of je een m/v bent max 25

Groetjes Tim

Hee Tim!
Ik ben zelf ook 18 en door bepaalde dingen ben ik ook dit jaar alleen op vakantie! het lijkt me leuk als we elkaar even beter wat leren kennen en vervolgens kunnen gaan, ik vind lloret of blanes ook helemaal top!
kan je me berichten?

groetjes,

Hey jullie beiden!
Ik ben ook wel geïntereseerd in jullie aanbod! Ik ben een jongen van 19 jaar oud en studeer aan de KU Leuven.
Enige nadeel is wel dat ik in België woon. als jullie nog een reisgenoot zoeken reageer hier dan op alstublief!
mvg.
Joris

H

Heee, heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos of mallorca? voor ong. 2 weken. ik kan 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. ik ben een man van 23 jaar. ben 4x op een feestvakantie geweest en wil wel nog een keer als je interesse hebt stuur dan maar een berichtje mij facebook is bastiaan sniper

Hey, mijn lieve vaste stapvakantievriendinnetjes zitten allemaal onder de plak. Dus mij lijkt het ook wel leuk om deze zomer lekker los te gaan… Is er nog plaats.

X Dirkje

voeg mij maar toe op facebook: bastiaan sniper. als je zin hebt in een feestvakantie

Heb je een privé berichtje gestuurd maar je reageert niet [emoji16]

dirkje93 je mag me wel toevoegen op facebook: bastiaan sniper

tim ik vind loret en blanes ook super vet. we kunnen wel eff appen of facebook chatten: bastiaan sniper

Is er nog een plekje? Ik ben een man van 21 jaar