Reisgenoot gezocht, vrouw, tussen 30 en 40, periode mei, juni of augustus 2014

Hoi,

ik ben 32 jaar woonachtig in Goirle, bij Tilburg…
ik wil graag op vakantie binnen Europa, bij voorkeur Griekenland / Spanje / Portugal of Turkije
ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot in de leeftijd van 30 tot 40 jaar, en het zou leuk zijn als je ook uit de omgeving Tilburg komt, kunnen we vantevoren al regelmatig afspreken om elkaar te leren kennen

de reden waarom ik hier een oproep plaats, is omdat mijn vriendinnen een relatie hebben en dus met hun partner op vakantie gaan. ik wil graag op vakantie, dus vandaag mijn oproep voor een gezellige reisgenoot en anders boek ik een singlereis, wellicht ook een optie om dat samen te doen, toch samen en toch met meerdere mensen

lijkt het je wat?
stuur mij een berichtje, gezellig!

groeten,
Karlijn

Hallo Karlijn,
wij zijn een stel uit Breda en gaan van de zomer met de camper naar Frankrijk. Misschien heb je zin om eens kennis te maken?
Gr Marga en Ronald

Hallo
Bedankt voor het aanbod maar zie er toch van af

Mvgr karlijn

hoi karlijn ik ben 26 jaar ik kom uit rotterdam. Ik ga over vier weken naar alanya turkije. En ik ga in augustus ook twee weken. Ik ga alleen daar heen. Mijn vriend woont daar maar die werkt van 10 tot 10 in een restaurant. Dus ik ben heel de dag alleen en ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om met mij mee te gaan, om samen leuke dingen te doen. Maar je kunt ook gewoon lekker je eigen dingen doen. Ik huur daar een appartementje met twee slaapkamers dus je hebt je eigen slaapkamer dan.Dus misschien lijkt het je leuk! Ik hoor het wel groetjes sara